Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان از تصویب اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومانی برای ساخت سد چایلی در استان خبر داد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی نظری امشب در جلسه قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده استان با تأکید بر نقش سدها در کنترل و کاهش خسارت سیلاب اظهارداشت: دولت برای ساخت سد چایلی در فاز نخست 650 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی و مصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین برای تکمیل و آبگیری سد نرماب نیز 100 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده بود که به طور کامل به استان اختصاص یافت.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بیان داشت: ساخت و تکمیل سدها و آببندان‌ها در استان می‌تواند خسارت‌های سیلاب‌های احتمالی را در آینده کاهش دهد.

به گفته وی، در روزهای اخیر لایروبی 5 کیلومتر از رودخانه قره‌سو در محدوده روستای قربان‌آباد به پایان رسید.

گیلان| روند ساخت سد پلرود رودسر با تزریق منابع مالی سرعت می‌گیرد   150 میلیارد تومان ‌برای ساخت سد سیمره تخصیص یافت   فرمانده کل سپاه از روند ساخت سد نرماب بازدید کرد+فیلم و عکس

داوود خسروی، رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن استان نیز در این جلسه گفت: از 7 هزار و 707 واحدمسکونی خسارت دیده در اثر سیل، تا کنون بیش از 2 هزار واحد ساخته و تحویل مردم شده است.

وی گفت: در این مدت بیش از 160 میلیارد تومان کمک بلاعوض نوسازی و بازسازی و معیشتی به سیل‌زدگان استان پرداخت شد.

خسروی افزود: تا کنون 47 هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است. علاوه براین بیش از 62 درصد واحدهای مسکونی تخریبی استان نیز در این مناطق در مرحله اجرای سقف قرار دارند.

به گفته وی، قرار شد خیران 17 واحدمسکونی را نیز در روستای قلعه قافه بسازند.

آمنه جمشیدی رودباری، معاون برنامه‌ریزی جهادکشاورزی استان نیز با اشاره به جبران خسارت‌های بخش کشاورزی استان گفت: تا کنون 105 میلیارد تومان کمک بلاعوض و 150 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان سیل‌زده استان پرداخت شد.

انتهای پیام/582

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان