Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین اتومبیلی توانست به محدوده سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت نزدیک شود، ابرخودرو بوگاتی Chiron Super Sport 300 plus بود. این خودرو در ماه سپتامبر سال پیش به جهان معرفی شد. با این که این خودرو توسط یک محدود کننده سرعت کنترل می‌شود و سرعت بیشتر از ۲۷۳ مایل بر ساعت را طی نمی‌کند، بعضی افراد مدعی شده‌اند که با درخواست از شرکت بوگاتی شما می‌توانید این محدود کننده را حذف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنها نکته جالب این اخبار نیست، در ادامه این افراد مدعی شده‌اند که پس از خارج کردن دستگاه محدود کننده، شما می‌توانید با مراجعه به شرکت فولکس واگن موتوری با قدرت ۳۰۴.۷۷ مایل بر ساعت را بر روی خودروی خود نصب کنید.

معرفی سریع‌ترین خودرو

در کنار خودرو‌هایی مانند Venom F5 شرکت هنسی و Tuatara، شرکت کونیگزگ می‌خواهد با عرضه خودرو Jesko در جمع خودرو‌های ۳۰۰ مایل بر ساعت، خود نمایی کند. وقتی که این جایگزین Agera RS سال پیش در نمایشگاه GMS ژنو معرفی شد، نماینده شرکت سوئدی کونیگزگ با اطمینان اعلام کرد که این خودرو می‌تواند به آسانی ۳۰۰ مایل بر ساعت، مطابق با ۴۸۲.۸ کیلومتر بر ساعت را طی کند.

حال اخبار جدید حاکی از آن است که Jesko قرار است از این هم سریع‌تر باشد. به گفته این منابع خبری این خودرو قرار است سرعتی نزدیک به ۳۱۰ مایل بر ساعت، یعنی ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی کند. هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو همان خودرو معرفی شده در نمایشگاه ژنو است و یا تغییر یافته است.

همچنین مشخص نیست که آیا قیمت آن تغییر کرده است یا خیر. گفته می‌شود که احتمال دارد در این نمایشگاه طرح مفهومی دیگری نیز از این شرکت به نمایش گذاشته شود، اما با توجه انتظارات زیاد برای معرفی Jesko این عمل منطقی به نظر نمی‌آید. به هر حال شرکت کونیگزگ قرار است تا در نمایشگاه امسال ژنو بار دیگر مدل تکمیلی این خودرو را به نمایش بگذارد. نمایشگاه GMS امسال قرار است در ماه مارس برگذار شود. گفتنی است که این هشتاد و نهمین سالگرد نمایشگاه Geneva Motor Show است که قرار است در سوم ماه مارس فعالیت خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: ابرشاسی‌بلند مسابقه‌ای لامبورگینی به زودی معرفی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریع ترین خودرو جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان  خودروسازی جهان و برندهای چینی مطرحی همچون Chery و... است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند و تبادل نظر و بحث و گفتگوهای مفیدی میان متخصصان و فعالان این حوزه صورت گرفت.   بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و همکاری میان خودروسازان داخلی و خارجی فراهم کرده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت در سطح جهانی مهیا نموده است.    نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو