Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نمایشگاه‌های داخلی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، گفت: نمایشگاه سرمایشی و گرمایشی جزء ۲۰ نمایشگاه برتر و پرمخاطب استان است و این نوید را می‌دهیم که دی ماه ۹۹ این نمایشگاه در محل پروژه نمایشگاهی اصفهان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالمجید نائب زاده در نشست آئین آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، اظهار کرد: نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی جزء نمایشگاه‌های شاخص کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۸۰ این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه‌ ثابت در تقویم هر ساله درآمد، افزود: از همان سال ۸۰ این نمایشگاه به طور مجزا از نمایشگاه صنعت ساختمان شروع درآمد هرچند تا به حال هم نظام مهندسی در برگزاری این نمایشگاه همواره مشارکت خوبی داشته است.

رئیس نمایشگاه‌های داخلی نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه شرکت سایه نمای پارسیان برگزارکننده این نمایشگاه است، تصریح کرد: در ۱۸ سال برگزاری این نمایشگاه نوسانات بسیاری در جامعه بوده اما تلاش کردیم تا هر سال به تعداد زیرگروه‌های آن توجه لازم را داشته و آن را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه با آغاز بهینه سازی مصرف سوخت سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی زیرمجموعه نمایشگاه تاسیسات درآمد، گفت: کمتر استانی است که این نمایشگاه را به صورت جداگانه، مستقل و مجزا از نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار کند در دیگر نمایشگاه‌ها ممکن است حضور یک بخش اعم از تولیدی، توزیعی، بازرگانی یا خدماتی پررنگ‌تر باشد اما در این نمایشگاه تلاش شده است تا همه بخش‌ها با هم توازن داشته باشند و این خود نقطه قوت آن است.

نائب زاده در خصوص چشم‌انداز آینده این نمایشگاه، تصریح کرد: این نمایشگاه سرمایشی و گرمایشی جزء ۲۰ نمایشگاه برتر و پرمخاطب استان است و این نوید را می‌دهیم که دی ماه ۹۹ این نمایشگاه در محل پروژه نمایشگاهی اصفهان برگزار شود.

کد خبر 405817

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی اصفهان تاسیسات ساختمانی اقتصاد نظام مهندسی و کنترل ساختمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو