Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@10:54:08 GMT

تعطیل مدارس برخی مناطق در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۹۲۴۹

امید سلاجقه در گفتگو با مهر اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و یخ زدگی معابر و جاده‌ها، مدارس بافت، رابر، راین، بردسیر، شهر مس سرچشمه، دهبکری از توابع بم، جوزم، دهج و خبر از توابع شهربابک در تمام دورهای تحصیلی فردا چهارشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است.

وی ادامه داد: همچنین مدارس ساردوئیه و جبال بارز جنوبی از توابع جیرفت در دوره ابتدایی و متوسطه دور اول و مدارس شهرستان شهربابک در دوره ابتدایی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر امروز فعالیت سامانه بارشی از غرب استان آغاز و تا روز جمعه در اکثر مناطق ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعد از ظهر امروز فعالیت سامانه بارشی از غرب استان آغاز و تا روز جمعه در اکثر مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیامد این سامانه، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تند بادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد است، افزود: بیشینه بارش‌ها روز پنج‌شنبه و در برخی از مناطق شمال، غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در این مناطق محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال‌غرب و شرق استان افزوده خواهد شد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا بویژه در جنوب‌شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 749684

دیگر خبرها

  • فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور