Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از آماده ترین بازیکنان تیم جرارد به شدت مورد توجه رم قرار گرفته است.

طرفداری- با توجه به اینکه لئوناردو اسپیناتزولا در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد، رم علاوه بر جذب متئو پولیتانو به خرید یک بازیکن در پست فول بک راست می اندیشد.

به نقل از رما پرس و ایل تمپو؛ نام بورنا باریشیچ، مدافع چپ رنجرز در صدر فهرست خرید رم برای پر کردن جای خالی اسپیناتزولا دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 27 ساله کروات درحال سپری کردن فصل درخشانی در تیم استیون جرارد است. او در 27 بازی در همه رقابت های این فصل موفق به ثبت 2 گل و 14 پاس گل شده است. استیون جرارد هفته گذشته علاقه مندی تیمی از ایتالیا به باریشیچ را تایید کرد اما گفت تلاش می کند تا این بازیکن را در تیم خود نگه دارد. مدیر برنامه های باریشیچ نیز در مصاحبه با رما پرس، احتمال انتقال موکل خود به جالوروسی را رد نکرد. البته رم کار سختی برای جلب رضایت رنجرز دارد و قطعا این تیم اسکاتلندی حاضر به فروش یکی از بهترین بازیکنان خود به صورت قرضی با حق خرید نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!

والتر دومینگز ۲۴ ساله از سطوح پایین‌تر فوتبال اروگوئه توسط مارچلو بیلسا فراخوانده شد

طرفداری | تیم ملی اروگوئه که خود را برای شرکت در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ آماده می‌کند، روز ۲۴ خرداد (۱ ژوئن) در دیداری دوستانه به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. 

به گزارش گل، مارچلو بیلسا سرمربی نام‌آشنای اروگوئه، در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، یک مهاجم آماتور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. این بازیکن که والتر دومینگز نام دارد، ۲۴ ساله‌است و در سطوح پایین‌تر لیگ اروگوئه‌ برای تیم یوونتود سوریانو بازی می‌کند. رسانه‌های محلی مدعی شدند که دومینگز در فصل جاری، ۵۷ گل برای تیمش به ثمر رسانده‌است. 

دومینگز پس از دعوت‌شدن به تیم ملی اروگوئه، در مصاحبه‌ای گفت:

از فدراسیون اروگوئه با من تماس گرفتند و گفتند که به تیم ملی دعوت شده‌ام! بسیار از این بابت خوشحالم. چند گل به ثمر رسانده‌ام؟ نمی‌دانم! سعی می‌کردم در تمام بازی‌های تیمم موثر باشم و تعداد گل‌های خودم را نمی شمردم.

والتر دومینگز مهاجم تیم ملی اروگوئه

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم