Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرسبزی ضمن تشریح برنامه های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر، گفت: برنامه های دهه فجر باید هوشمندانه و خلاقانه باشد.

«محمدعلی پیرسبزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمينی (ره) و حرکت پرتوان مردم به پيروزی رسيد، اظهار داشت: این انقلاب هديه ای از عالم غيب و نصرت اعجاز آميز اسلام بر کفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه بايد دست آوردهای انقلاب اسلامی که خون بهای شهدا، زحمات طاقت فرسای مجاهدان در راه خدا، رهبری های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است را حفظ و برای نسل جوان تبیین کنيم.

 

وی ادامه داد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بيان خاطرات، آرمان ها و ارزش های دوران شكوهمند انقلاب اسلامی ايران و آشنایی نسل جوان با اين آرمان ها و ارزش هاست.

 

پیرسبزی در ادامه به برنامه های مهم این اداره کل در ایام الله دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق سنوات گذشته در ایام دهه فجر برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران و سایر شهرستان ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می شود.

 

وی برگزاری جشنواره موسیقی فجر را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب نیز در دستور کار قرار دارد.

 

پیرسبزی با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز در ایام دهه فجر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اجرای جشنواره تئاتر با اجرای گروه های محیطی در استان و شهرستان ها نیز در این ایام انجام می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید هوشمندانه و خلاقانه باشد، گفت: در ایام دهه فجر سرکشی از خانواده معظم شهدای انقلاب نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فهما طرح ملی فهما رویداد ملی فهما آیت الله رسولی محلاتی سقوط هواپیما سردار سلیمانی موسیقی فجر شهدای انقلاب جشنواره بین المللی فیلم فجر دهه فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، انسیه شمس اللهی در سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک در بخش مستندهای مستمر با موضوع هنر و ادبیات ایرانی- اسلامی برگزیده شده است.

او با اشاره به این که در دو دوره گذشته از جشنواره پژواک هم برگزیده شده است، گفت: در دوره اول جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با مستند«ماجرای نیما» برگزیده شدم. این مستند درباره شعر نو بود و اینکه با گذشت صد سال از آمدن این قالب چه میزان بین مردم جا افتاده است و... علاوه بر این، با عنوان برنامه «قهرمانان نمی میرند» که به مناسبت هفته دفاع مقدس تهیه شده بود، برگزیده شده ام. این برنامه روایتگر شهادت هفت تن از شخصیت های مهم دفاع مقدس بود.


وی با اشاره به دلایل برگزیده شدن اثرش در جشنواره افزود: در این دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با عنوان اثر«موسیقی کبیر» که درباره اصالت موسیقی شرقی است، برگزیده شده ام. به نظرم سوژه انتخابی من یکی از دلایلی بود که باعث شد این اثر برگزیده شود. گرچه سوژه نو نیست، اما سعی کردم از زاویه ای تازه به این موضوع بپردازم. به نظرم پرداخت خلاقانه بسیار حائز اهمیت است و باعث دیده و شنیده شدن اثرم شده است. در فرم و نحوه ساخت برنامه هم تلاش کردم که از ریتم خوبی برخوردار باشد.


شمس اللهی، با تاکید به انتخاب سوژه نو در ساخت مستند عنوان کرد: در تهیه برنامه هایم همیشه تلاش می کنم که سوژه برای شنوندگان نو باشد، حتی اگر سوژه جدید نباشد به این موضوع که زاویه دید نویی داشته باشد، متمرکز می شوم و بیشتر به دنبال بخش هایی هستم که کمتر درباره آن صحبت شده و به آن پرداخته شده است. برای من بسیار اهمیت دارد که زاویه دید برای شنونده جالب، جذاب و سرگرم کننده باشد. بنابراین از تکرار پرهیز می کنم. ضمن اینکه به شدت به ریتم برنامه توجه می کنم. البته روایت هم خیلی مهم است.

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی