Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود شایعات درباره کنار گذاشته شدن مجید حسینی از باشگاه ترابزون اسپور اما این ستاره ایرانی در تمرینات امروز تیمش حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید حسینی بعد از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تصمیم به جدایی از استقلال و پیوستن به باشگاه ترابزون اسپور ترکیه گرفت. این مدافع ایرانی در دو فصل اخیر بازی‌های درخشانی را در ترکیب این تیم ترکیه ای ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود چند روز پیش رسانه‌های ترکیه ای گزارش دادند که باشگاه ترابزون اسپور قصد دارد ستاره ایرانی تیمش را کنار بگذارد؛ اتفاقی که با توجه به عملکرد فوق العاده حسینی بسیار عجیب به نظر می رسید.

از سمت دیگر گفته می شود که باشگاه های هرتابرلین، فرایبورگ و ساسولو به شدت پیگیر مجید حسینی هستند؛ موضوعی که باعث شده این مدافع ایرانی در آستانه جدایی از ترابزون اسپور قرار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مجید حسینی استقلال باشگاه ترابزون اسپور ترکیه مجید حسینی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار یاران محمدی از بحران با یک گل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را مثل 10 مسابقه قبل در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 16:30 امروز در استادیوم نچمی کادی‌اوغلو به مصاف استانبول اسپور قعرنشین رفت.

یاران محمدی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه نمایش ضعیفی ارائه دادند و دو تساوی و دو شکست داشتند امروز توانستند به ناکامای‌هایشان پایان بدهند و به برتری یک گله در زمین استانبول اسپور دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور در دیدار خارج از خانه امروز مقابل استانبول اسپور به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد تا 44 امتیازی شود و جایگاهش در رتبه یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه را تثبیت کند.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور که در 10 هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، امروز هم به طور کامل مقابل استانبول اسپور در زمین بود.

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)