Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکویت کویت با پیروزی برابر الفیصلی اردن حریف استقلال در دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال تهران حریف خود را شناخت در آخرین مسابقه مرحله اول پلی‌آف فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم بین‌المللی امان اردن مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفیصلی میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ روی ارسال احمد العرسان از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر انس الجبرات به گل رسید.

برتری نماینده اردن خیلی ادامه نداشت و در دقیقه ۱۳ تیم الکویت با سانتر فیصل زاید از جناح چپ و ضربه سر یوسف ناصر گل تساوی را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود و این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی بماند.

در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک در وقت‌های اضافه رو به پایان و در حال رفتن به ضربات پنالتی بود، در واپسین لحظات تیم الکویت موفق شد گل دوم را بزند تا با برتری ۲ بر یک مقابل الفیصلی اردن به مرحله بعد صعود کند.

الکویت کویت با این پیروزی حریف تیم استقلال ایران در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد؛ دیداری که ساعت ۱۸ سه‌شنبه هفته آینده(یکم بهمن‌ماه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و برنده آن باید مقابل الریان قطر قرار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الکویت کویت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران الکویت کویت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا