Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل کالدرون پس از یک نیم فصل موفق از پرسپولیس جدا شد و جای خود را به یحیی گل محمدی داد. باوجود انتخاب جانشین برای او، اما همچنان جنجال دوران کاری و مطالبات این مربی آرژانتینی پابرجاست و اظهار نظرهای زیادی در این باره انجام می‌شود. این بار خودِ او در گفتگویی، اظهارات تندی را بیان کرده و به مشکلات فوتبال ایران واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون در ابتدای صحبت هایش گفت: «هیچ خطایی در زندگی مرتکب نشدم به غیر از کار در ایران. این کشور برای کار مناسب نیست و کار در آن سختی های زیادی دارد.»

سرمربی آرژانتینی همچنین از این تصمیم اظهار پشیمانی کرده است. آن هم در شرایطی که چند ماه اخیر به تمجید از فوتبال ایران و فوتبال دوستان ایرانی می پرداخت اما حالا مشخص نیست که چه اتفاقی در این بین رخ داده که او را به این شکل خشمگین کرده است.

این صحبت های عجیب در حالی مطرح شده که روزنامه های عربی، نوشته اند: کالدرون پس از شش ماه کار در ایران، از این کشور گریخت و جای خود را به یحیی گل محمدی داد. مصاحبه تند و البته کوتاه کالدرون، واکنش های زیادی را در خارج از کشور هم به دنبال داشته و رسانه های مختلف آن را بازنشر کرده اند.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این صحبت ها چه خواهد بود و آن ها درباره سرمربی جدا شده ی خود، چه اظهار نظری را انجام خواهند داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس

سیدجلال حسینی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به صحبت‌های عجیب و زشت لیدر سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سیدجلال حسینی برابر صحبت‌های زشت لیدر سپاهان سکوت نکرد.

روز گذشته پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یکی از لیدرهای سپاهان در حاشیه این دیدار در مورد زنان پرسپولیسی صحبت‌های زشت و زننده‌ای را مطرح کرد که از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

سیدجلال حسینی هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد و آن فرد را بی‌غیرت خطاب کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری از ایران فردا | برخوردها از سال ۸۸ جامعه را پیچیده‌تر کرده | تنش‌های بزرگ در دل رخدادهای کوچک است!
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم