Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@13:50:52 GMT

# زینب_ابوطالبی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۰۱۴۷

# زینب_ابوطالبی

شبکه افق ماجرای تازه‌ای درست کرد. زینب ابوطالبی یکی از مجریان این شبکه در برنامه‌ای که ویدئوی آن از دوشنبه شب در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌چرخد گفته است:«هر‌کسی که اعتقاد ندارد، جمع کند و از ایران برود!» حرفی که خیلی‌ها را خشمگین کرد و باعث شد به ابوطالبی و شبکه افق انتقاد کنند.

 انتقادات از این شبکه و مجری‌ها و میهمانانش در این چند روز بیشتر شده است و حرف‌های ابوطالبی باعث شد کاربران در شبکه‌های اجتماعی بگویند چه کسی به ابوطالبی اجازه داده برای ماندن ما در کشورمان تکلیف مشخص کند؟ واکنش‌ها به حرف‌های این مجری شبکه افق را با هشتگ زینب ابوطالبی خواندیم: «زینب ابوطالبی آیا می‌دانی مردم کدام سرزمین را به تَرک وطنشان فرامی‌خوانی؟ اینجا ایران است ناجی قوم و دین یهود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از اولین جایگاه‌های مسیحیت در جهان. پناهگاه شیعیان از زیدی و اسماعیلی تا ۱۲ امامی. مردم این سرزمین هزاران سال فارغ از زبان، دین و‌ نژاد زیر چتر ایران کنار هم زیسته‌اند»، «بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم: ایجاد دوقطبی در جامعه ساخت و هدف دشمن است و مهم نیست از کدام حلقوم بیرون آید!»، «چرا بریم؟ این‌جا خونه‌ ماست. معلومه که می‌مونیم تا هروقت دل‌مون بخواد. هیچ‌کس هم سند ایران رو به‌نام شما نزده خانم زینب ابوطالبی. زده؟ نه تنها جلوی دوربین بد بود زدن این حرف، که فاجعه‌ست.
پشت دوربین هم فاجعه‌ست، گذشتن این فکر از سر هم فاجعه‌ست. ایران مال همه ایرانی‌هاست. همه.»، «من اگه یک درصد هم به مهاجرت فکر می‌کردم بعد از صبحت‌های مجری شبکه افق مصمم شدم بمونم»، «گویا یکی از معیارهای انتخاب مجری در شبکه افق ضدیت آنها با مردم است!»، «تو کی هستی که‌ داری این حرفو میزنی؟! یادت باشه این کشور اسمش ایران است، فرزندان این کشور به‌همین خاک تعلق دارند! نمونه‌اش همین صحبت‌های خانم مجری در شبکه افق.»، «ویدئویی کوتاه از شبکه افق در حال نشر در فضای مجازی است. با دلی شکسته و غمگین، آرزو می‌کنم تقطیع شده و ناقص باشد. مگر ممکن است «رسانه ملی» تا این حد تیشه به ریشه ملت بزند؟ آن هم در این روزهای سخت و سرد!»، «در حرف‌های زینب ابوطالبی یک تفکر خطرناک پنهان بود که در بدترین زمان آشکار شد. همفکرای ایشون نمیگن این چیه گفتی؟ بیشتر میگن چرا گفتی؟»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری جنجالی از مجری زن سابق صداوسیما در BBC + عکس

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصویر جنجال‌ساز از کشف حجاب مجری زن صداوسیما در BBC
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما
  • تصویری جنجالی از مجری زن سابق صداوسیما در BBC + عکس
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر