Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان مشگین‌شهر و به‌خصوص راه‌های مواصلاتی روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

رضا فرج‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشگین‌شهر با اشاره به حضور اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان مشگین‌شهر و به‌خصوص راه‌های مواصلاتی روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۱۱اکیپ راهداری با استفاده از ۱۷دستگاه خودرو سبک و سنگین در حال برف‌روبی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر هستند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: شب گذشته ۱۵ مسیر روستایی از جمله راه ارتباطی موییل برف‌روبی شد و رفت و آمد خودرو در کلیه مسیرهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر باز است.

اکبر صمدی نیز اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری جاده‌های مسدود برف‌روبی شده و تردد امکان‌پذیر شده است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر افزود: براساس اعلام اداره هواشناسی استان اردبیل بیشترین میزان بارش برف از این شهرستان گزارش شده و ارتفاع برف در بلندی‌های منطقه از نیم متر فراتر رفته است. 

رحمت انوری، شهردار مشگین شهر نیز بیان کرد: از روز گذشته با حضور 60 نیروی شهرداری مشگین شهر بیش از 40تن نمک را در سطح معابر این شهر پخش کرده تا امکان تردد آسان در سطح شهر فراهم شود.

وی گفت: اکیپ‌های شهرداری مشگین شهر به‌صورت شبانه روزی برای برف‌روبی در داخل شهر مشگین شهر آماده بوده و در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/3463/132

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل راهداری برف مشگین شهر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم

براساس اعلام راهداری شهرستان سروآباد، با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

راهداری از رانندگان درخواست کرده است که وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و کاملاً با احتیاط برانند.

گردنه ژالانه از گردنه‌های بسیار برف‌گیر استان کردستان در شهرستان سروآباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان