Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، یک مقام آگاه سوری اعلام کرد که اخبار منتشر شده در خصوص محور مذاکرات نشست سه جانبه اخیر میان سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو نادرست است.

خبرگزاری رویترز مدعی شده بود که در این نشست در خصوص همکاری میان سوریه و ترکیه برای مقابله با نیروهای کرد در شمال سوریه رایزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام سوری مذکور تصریح کرد که گفت‌وگوهای میان رئیس دفتر امنیت ملی سوریه با رئیس اطلاعات ترکیه و تنی چند از مقامات روسیه در مسکو صرفاً حول محور عقب نشینی ترکیه از همه خاک سوریه بود و اصلاً درباره امکان همکاری مشترک علیه واحدهای مدافعان خلق کُرد صحبتی نشد.

روز دوشنبه، سرتیپ «علی المملوک» رئیس دفتر امنیت ملی سوریه به نمایندگی از دمشق و «هاکان فیدان» رئیس سازمان اطلاعات ترکیه به نمایندگی از آنکارا در نشست سه جانبه ای در مسکو حضور داشتند.

طرف سوری در این نشست از طرف ترکیه‌ای خواست به حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال سوریه و حفظ وحدت ملت آن پایبند باشد و سریع و کامل از خاک این کشور خارج شود.

کد خبر 4826010 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ترکیه بحران سوریه قاسم سلیمانی ایالات متحده آمریکا ایران عراق دونالد ترامپ سردار سلیمانی انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی سوریه لیبی مایک پمپئو انگلیس روسیه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد