Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قرارگاه ثارالله در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فیلم‌بردار صحنه اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی برای بررسی و مشخص شدن علل و عوامل دخیل در حادثه مذکور دستگیر شد. تاریخ انتشار: 07:59 - 25 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۹۲۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، قرارگاه ثارالله سپاه طی اطلاعیه‌ای با اشاره به تلاش برای مشخص کردن علل و عوامل دخیل در بروز حادثه هواپیمای اوکراینی اعلام کرد: به اطلاع مردم عزیز ایران می‌رساند در پی انتشار تصاویری اصابت موشک به هواپیمای مسافربری تهران - کی یف در فضای مجازی، قرارگاه ثارالله تهران در جهت بررسی و مشخص شدن علل و عوامل دخیل در حادثه مذکور اقدام به شناسایی و در اختیار گرفتن فرد منتشرکننده فیلم مذکور نموده که نتایج بررسی‌های صورت‌گرفته متعاقبا در اختیار ملت شریف ایران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سردار عبداللهی: احتمال نفوذ درباره سقوط هواپیمای اوکراینی در حال بررسی است

همچنین شب گذشته سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ شب گذشته با حضور در منزل شهیده «فاطمه محمودی» از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با خانواده وی دیدار کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار حاجی زاده قرارگاه ثارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک