Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندرانزلی از نامگذاری اتوبان حدفاصل ضلع غربی کنارگذر پل بزرگ انزلی تا ورودی بشمن و طراحی میدانی در ورودی غربی این شهر به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

حسن پورقربان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با تصمیم شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرانزلی در راستای گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی اتوبان حد فاصل ضلع غربی پل بزرگ انزلی تا ورودی بشمن و طراحی میدانی در ورودی غربی این شهر به  شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تابلوی این خیابان به نام این شهید بزرگوار ساخته و به زودی در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بندر انزلی نصب و رونمایی خواهد شد.

شهردار انزلی با بیان اینکه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری و از خودگذشتگی‌های شهداست، اضافه کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت  نهادینه شود و یکی از راه‌ها  برای تحقق این امر زنده نگاه داشتن نام شهدا به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که از مجاهدان جبهه مقاومت و از پیشگامان مبارزه با تروریسم، تحجر و افراط‌گرایی در زمان ما بود.

پورقربان عنوان کرد: بدون تردید بهترین پاداش برای مجاهدان راه خدا، شهادت و پیوستن به یاران سفر کرده خویش است، هرچند به جهت از دست دادن چنین فرمانده رشیدی متأثر و اندوهگین هستیم.

هادی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر انزلی نیز اظهار کرد : شهید قاسم سلیمانی اسوه مقاومت و پایداری بود و خدمات ارزنده‌ای را در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، امنیت کشور و مردم منطقه انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: نامگذاری خیابان و میدانی به نام این شهید کمترین کاری است که مدیریت شهری بندر انزلی می‌تواند برای پاسداشت این شهید بزرگوار و زنده نگهداشتن یاد او در اذهان نسل‌های آینده انجام دهد.

کد خبر 405838

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهادت سردار قاسم سلیمانی مدیریت شهری بندر انزلی شهرداری نامگذاری خیابان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی باز شد

بنا بر اعلام شهردار منطقه ۲۲ تهران، اتوبان شهید خرازی دقایقی پیش باز شد. - اخبار اجتماعی -

مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد، ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده بود.

وی گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده بود.

گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی

نصرتی ادامه داد: با تلاش نیروهای شهرداری تهران و راهوار، اتوبان شهید خرازی  دقایقی پیش باز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز