Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ معاون اوقاف لرستان از برگزاری برنامه‎های سوگواره «یاس نبوی» در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان از پنجم الی یازدهم بهمن‎ماه خبر داد.

حجت‎الاسلام مجمدجواد عباس‎زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‎کل اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت‎وگو با ایکنا، گفت: به‎منظور تکریم و بزرگ‎داشت مقام و منزلت حضرت فاطمه‌زهرا(س) ویژه‎برنامه‎های سوگواره «یاس نبوی» از پنجم الی یازدهم بهمن‎ماه در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان و با حضور مبلغین بومی و اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از طرف دفتر اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه هم تعداد ۲۵ مبلغ به لرستان اعزام خواهد شد که به همراه پنج مبلغ بومی مستقر در بقاع متبرکه از تاریخ پنجم بهمن لغایت یازدهم بهمن برنامه‎های سوگواره یاس نبوی شامل اقامه نماز جماعت، سخنرانی و عزاداری را برگزار می‎کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‎کل اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان کرد: همایش «رهروان یاس نبوی» نیز با حضور بانوان در عصر روز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در بقاع متبرکه شاخص هر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی برپایی «خیمه‎های معرفت» را یکی دیگر از برنامه‎های این اداره در ایام فاطمیه عنوان کرد و افزود: با حضور مبلغین غرفه‎های یاس نبوی با موضوعات پرسش و پاسخ، جوانان و نوجوانان و مشاوره وقف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیت های قرآنی عباس زاده معاون اوقاف لرستان سوگواره یاس نبوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)