Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:41:35 GMT

انفجار کارخانه مواد شیمیایی در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۱۲۱۷

انفجار کارخانه مواد شیمیایی در اسپانیا

انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در شرق اسپانیا دست کم یک کشته و چهار زخمی برجا گذاشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وقوع انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در استان تاراگونا در ایالت کاتالونیا اسپانیا باعث آتش‌سوزی و کشته شدن دست کم یک نفر شد.

انفجار در این کارخانه که در منطقه‌ای در نزدیکی شهر بارسلونا واقع است، دست کم چهار نفر نیز زخمی شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره دفاع شهری کاتالونیا به مردمی که در نزدیکی این کارخانه زندگی می‌کنند اعلام کرده که از خانه خود خارج نشوند و در و پنجره‌های خانه خود را ببیندند.

در حال حاضر انتشار هیچ گونه مواد سمی یا افزایش مواد آلاینده سمی در هوای منطقه گزارش نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی جنگ هیبریدی هیثم بن طارق رخشان بنی اعتماد تمساح گاندو سردار حاجی زاده انتخابات مجلس یازدهم اسپانیا انفجار کارخانه مواد شیمیایی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی جنگ هیبریدی هیثم بن طارق رخشان بنی اعتماد تمساح گاندو سردار حاجی زاده انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «مارگاریتا روبلز» وزیر دفاع اسپانیا اعلام کرد که اسپانیا به‌زودی موشک‌های سامانه «پاتریوت» را در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.

وزیر دفاع اسپانیا این اظهارات را در نشست مجازی گروه موسوم به «گروه رامشتاین» بیان کرد که متشکل از حامیان غربی اوکراین است.

در بیانیه وزارت دفاع اسپانیا ادعا شده که در چهار روز آینده تعداد نامشخصی مهمات برای سامانه «پاتریوت»، سامانه پدافندی ساخت آمریکا به اوکراین ارسال خواهد کرد. وزیر دفاع اسپانیا چیزی درباره تحویل سامانه‌های پدافندی پاتریوت به اوکراین اشاره نکرد.

پیش از این روزنامه اسپانیایی El Pais گزارش داده بود که مادرید به دلیل فشارهای زیاد اتحادیه اروپا و ناتو، موشک های پاتریوت را به اوکراین عرضه خواهد کرد. به گفته این رسانه، اسپانیا تنها با سه باتری پاتریوت کار می کند و حدود 50 موشک "ذخیره جنگی" برای آنها نگه می دارد.

کد خبر 6090069

دیگر خبرها

  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟