Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید امرایی رئیس انجمن دراماتراپی ایران درباره برنامه‌های جدید این انجمن و افتتاح نمایندگی‌های دراماتراپی در استان‌های مختلف، به خبرنگار مهر گفت: ۲۲ دی نمایندگی انجمن دراماتراپی ایران در استان گیلان افتتاح شد که دومین نمایندگی استانی انجمن بعد از نمایندگی استان خوزستان است.

وی یادآور شد: این نمایندگی با هدف آموزش، ترویج و گسترش درمان‌های غیر دارویی خصوصا درمان‌های هنرمحور و همچنین کمک کردن به توانبخشی و بازتوانی و کاهش اختلالات روحی و روانی جامعه هدف راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرایی درباره راه‌اندازی نمایندگی‌های انجمن دراماتراپی ایران در همه استان‌های کشور، تأکید کرد: برنامه ما این است که نمایندگی‌های انجمن در همه استان‌ها افتتاح شود ولی مسئولیت نمایندگی بر عهده افرادی خواهد بود که دوره‌های ۷۰ ساعته آموزشی انجمن دراماتراپی ایران را سپری کرده باشند.

رئیس انجمن دراماتراپی ایران در پایان سخنان خود با اشاره به افتتاح نمایندگی استان‌های مازندران و آذربایجان غربی این انجمن طی یک ماه آینده، اظهار کرد: گسترش شیوه نمایش درمانی در سطح استان‌ها، آشنایی جامعه با این درمان‌ها، ارتباط با مراکز دانشگاهی و پژوهشی و تعامل بین فعالان ۲ حوزه روانشناسی و هنرهای نمایشی و معرفی و رشد این شیوه بینارشته‌ای، از اهداف راه‌اندازی نمایندگی‌های انجمن در استان‌های مختلف است.

کد خبر 4825373 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایش درمانی تئاتر ایران قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی سینمای مستند سریال ایرانی سازمان صداوسیما کنسرت موسیقی فیلم سینمایی جایزه سینمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کارگردان سینما موسیقی کلاسیک شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است