Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در مراسم گرامیداشت قهرمان ملی و بین المللی تای چی ایران که در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی جان باخت، حضور یافت و با پدر و مادر این ورزشکار فقید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر که به همراه مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی به دیدار خانواده این جوان 19 ساله رفته بود، گفت: وظیفه ما است که ثمرات خوبی برای ارشیا ارباب بهرامی به یادگار بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته ایشان جوان بسیار خوبی بود و حتما درجات بالایی دارد و او باید شفاعت ما را در آن دنیا بکند ولی وزارت ورزش و جوانان برای زنده نگه داشتن نام همچین قهرمانی تمام تلاش خود را می‌کند.

وی در پایان افزود: مسابقه قهرمانی کشور تای‌چی چوان، انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۰ در کشور ایتالیا در سال آینده به نام ارشیا ارباب بهرامی برگزار خواهد شد.

ارشیا ارباب بهرامی قهرمان 19 ساله تای ‌چی کشور که مدال های بین المللی زیادی هم داشت یکی از قربانیان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002yQ0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر ورزش سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد