Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:11:34 GMT

نیکبخت: امیدوارم آقایان «مجیدی» را خراب نکنند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۱۶۵۹

نیکبخت: امیدوارم آقایان «مجیدی» را خراب نکنند

«علی‌رضا واحدی نیکبخت» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اتفاقی که باید رخ ‌می‌داد به وقوع پیوست و «فرهاد مجیدی» سکان هدایت استقلال  را بر عهده گرفت.

وی افزود: امیدوارم بستر و امکانات لازم را برای «فرهاد مجیدی» آماده کنند تا او بتواند در استقلال بهترین نتایج را به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: برخی‌ها می‌گویند مربیگری در استقلال برای مجیدی زود بود، اما دیدگاه من متفاوت با آنهاست. مگر «لوییس انریکه» چند سالش بود که هدایت بارسلونا را به او سپردند؟ انریکه در ۳۷ سالگی سرمربی یکی ازبزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال جهان شد.

وی تاکید کرد: اگر بازیکنان استقلال تلاش کنند راه برای «فرهاد مجیدی» هموار خواهد شد تا او بتواند راحت‌تر کارش را در استقلال به عنوان سرمربی دنبال کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بود و نبود فتحی به عنوان مدیرعامل در استقلال تفاوتی نداشت و امیدوارم «اسماعیل خلیل‌زاده» در این مدت که سرپرستی استقلال را برعهده دارد نتایج خوبی کسب کند نه این‌که بر مشکلات استقلال اضافه کند.

برچسب‌ها استقلال اسماعیل خلیل‌زاده لوییس انریکه علیرضا واحدی نیکبخت فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال اسماعیل خلیل زاده لوییس انریکه علیرضا واحدی نیکبخت فرهاد مجیدی استقلال اسماعیل خلیل زاده لوییس انریکه علیرضا واحدی نیکبخت فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز شهر هامبورگ شاهد یک دربی بزرگ بود. هامبورگ میزبان اف سی سن پائولی در هفته 32 بوندسلیگا 2 بود و در نهایت با گل دقیقه 85 روبرت گلاتزل به پیروزی رسید. با این برد ارزشمند، هامبورگ 55 امتیاز شد و امیدهایش برای رفتن به پلی آف حفظ شد.

این واقعیت که آنها هر دو در لیگ دسته دوم بازی می کنند نیز از جذابیت و حساسیت این بازی کم نکرده بود. دیشب اگر سن پائولی صدرنشین برنده می شد، به بوندسلیگا صعود می کرد و هامبورگ را بدون هیچ شانسی برای صعود به پلی آف می گذاشت.

هامبورگ ولی پیروز شد و جشن صعود رقیبش را به تعویق انداخت. سن پائولی با 63 امتیاز، دو امتیاز بیشتر از کیل، پیشتاز است و هامبورگ بعد از دوسلدورف 59 امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم