Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شبکه یک سیما، علاوه بر گفت‌وگو‌های زنده و حضور مهمانانی از ستاد مدیریت بحران کشور در برنامه‌های روتین خود، برنامه «فرمول یک» را امروز ۲۵ دی به طور زنده از استان سیستان و بلوچستان روانه آنتن می‌کند. تاریخ انتشار: 09:09 - 25 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۹۴۴

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه «فرمول یک» امروز از سیستان و بلوچستان زنده روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از ساعاتی پس از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، شبکه یک سیما با تغییر جدول پخش برنامه‌ها، گفت‌وگو‌های مستقیم با مسئولان درخصوص حادثه سیل و نیاز‌های هموطنان سیل زده در این استان‌ها را در جدول پخش این شبکه قرار داد.

برنامه صبحگاهی «صبح به خیر ایران» ۲۳ دی ضمن تماس تلفنی با مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات کشور، شهرام اسکندری نسب معاون مهندسی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان، دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و عباسعلی ارجمندی مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، به مشکلات مردم و نیاز‌های آنان در این استان پرداخت. روز گذشته (۲۴ دی) نیز این برنامه میزبان حمیدرضا خانکه معاون تخصصی مدیریت خطر و حوادث و بلایای سازمان اورژانس کشور بود و در تماس‌های تلفنی با علی بختیاری سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور و برقراری ارتباط زنده تصویری با استاندار سیستان و بلوچستان، به حادثه سیل پرداخت.
بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید
اصغری کارشناس هواشناسی نیز در این برنامه درباره اخبار هواشناسی در این منطقه و وضعیت آب و هوایی در روز‌های آینده توضیحاتی را در برنامه ارائه کرد. برنامه سیمای خانواده نیز در این چند روزه در خلال بخش‌های این برنامه به ارائه اطلاعاتی در زمینه این حادثه و الزامات پزشکی و بهداشتی پرداخته است.
برنامه فرمول یک نیز ضمن اینکه دیروز با دعوت از مهمانی در زمینه سیل استان سیستان و بلوچستان و پیگیری مطالبات مردم را روی آنتن برد، در نظر دارد امروز ۲۵ دی با حضور در منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان، برنامه را از همان منطقه با حضور مسئولان استانی پخش کند. گفتنی است پخش شبکه یک سیما روزانه چهار الی پنج بار ارتباط زنده تصویری با مناطق سیل زده هرمزگان و سیستان و بلوچستان برقرار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمول یک رسانه ملی معاونت سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توانایی خوبی میان دانش آموزان و دانشجویان نخبه وجود دارد، گفت: تفکر، استعداد و خلاقیت جوانان و نوجوانان می‌تواند موجب تحول مثبت در جامعه شود که به همین دلیل باید از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری و روستایی بهره گرفت.

محمد کرمی امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در نشست بزرگداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است اما لازمه توسعه؛ مشارکت همه مردم است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و استفاده از علم و فناوری در حوزه اقتصادی، تاکنون پنج هزار نفر در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه توانایی خوبی در بین دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد که می‌توان از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری بهره گرفت.

وی تصریح کرد: کارها باید با نیت کسب رضایت الهی انجام شود چرا که این رضایت الهی، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد و در نهایت اوست که شاهد و ناظر بر همه اعمال ماست.

کرمی اذعان کرد: امروز برای رسیدن استان به شاخص های توسعه کشوری، بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همبستگی هستیم چرا که اختلاف و دودستگی، برکت را از کارها می‌گیرد و موجب می‌شود ظرفیت‌های ما صرف رفع اختلافات شود.

وی خاطرنشان کرد: نواقص و مشکلاتی در همه شهرهای استان وجود دارد که ضرورت دارد به کیفیت انجام امور محوله در شهرها توجه ویژه شود و همواره استفاده از ایده‌ها و روش‌های نوین برای بهبود وضعیت شهرها در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین