Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس پارلمان عراق به ادعای اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه مسئولان عراقی خواهان باقی ماندن نظامیان آمریکایی در این کشور هستند واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سومریه نیوز، حسن الکعبی معاون اول رئیس پارلمان عراق به ادعای اخیر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه مسئولان عراقی خواهان ماندن نظامیان آمریکایی در این کشور هستند واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما ۱۷۹ نماینده داریم که توسط مردم انتخاب شدند و طی یک جلسه علنی به خروج نیروهای بیگانه شما از عراق رای دادند.

الکعبی تاکید کرد: این اقدام بعد از آن صورت گرفت که نیروهای شما بارها حاکمیت کشور ما را نقض کردند که آخرین مورد آن جنایت القائم علیه حشد شعبی و اندکی پس از آن جنایت فرودگاه بین المللی بغداد به شمار می رود. البته جنایات دیگری نیز صورت گرفته است.

وی افزود: آیا می توانی برای ما و ملت عراق از هویت آن ۵۰ مسئولی که از حضور نیروهای شما در کشور استقبال کرده اند، پرده برداری؟

لازم به ذکر است که وزیر خارجه ایالات متحده امریکا مدعی شده است مقام‌های عراقی از طیف‌ها و تشکل‌های مختلف بطور خصوصی، از ادامه حضور نیروهای آمریکایی در کشورشان حمایت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا عراق نظامیان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، دیروز در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شده و با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار کرده است.

امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار داردامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • فصل جدید تجارت با همسایه غربی
  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان