Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:26:06 GMT

برپایی ایستگاه اشتغال بانوان در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۲۰۸۶

برپایی ایستگاه اشتغال بانوان در اهواز

شعبانپور گفت: ایستگاه اشتغال بانوان با هدف پوشش بانوان سرپرست خانوار در منطقه کوی رمضان اهواز برپا می شود.

«جعفر شعبانپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار داشت: جشنواره غذا با هدف جمع آوری کمک به دانش آموزان کم بضاعت و بدسرپرست در منطقه کوی رمضان اهواز برگزار می شود.

 

مدیر موسسه جوانان بیداراندیش اهواز با بیان اینکه این جشنواره اقدامی جهت مشارکت همه شهروندان در این امر نیک خواهد بود افزود: قطعا مشارکت همه شهروندان در این امر مهم سبب گسترش فرهنگ کمک به همنوع می شود که نتایج فرهنگی بسیاری را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ایستگاه اشتغال بانوان در کوی رمضان برپا می شود تصریح کرد: این اقدام در جهت اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار انجام می شود، برگزاری کارگاه آموزشی خیاطی، گلدوزی و کیک پزی از دیگر فعالیت های این موسسه به منظور اشتغال بانوان سرپرست خانوار است.

 

شعبانپور اضافه کرد: به منظور تقویت تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت این محله کلاس های تقویت تحصیلی با همکاری جوانان تحصیل کرده در گروه دختر و پسر برگزار می شود، پیش از این قبل از شروع فصل امتحانات دی ماه کلاس های تقویتی در مناطق محروم اهواز برپا شد که از استقبال نسبتا مطلوبی برخوردار بود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فهما مسجد طرح ملی فهما سقوط هواپیما هواپیما سردار سلیمانی کمک تحصیلی زنان سرپرست خانوار جشنواره غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب