Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@19:58:31 GMT

مشکل پارس جنوبی جم با ضمانت مرادی حل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۲۱۳۴

مشکل پارس جنوبی جم با ضمانت مرادی حل شد

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم با ضمانت ۲ میلیارد تومانی فعلا مشکل تیم فوتبال این باشگاه را حل کرد. تاریخ انتشار: 09:26 - 25 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۸۰۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بدهی ۵ میلیارد تومانی باشگاه پارس جنوبی جم با ضمانت ۲ میلیاردی فعلا حل شد و مسئولان این باشگاه موفق شدند پنجره نقل‌وانتقالات را در آخرین ساعات باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که این تیم هنوز به بازیکن و مربی سابق خود بدهکار است، ولی در آخرین ساعات شب گذشته (دوشنبه) این تیم موفق شد از کمیته تعیین وضعیت مجوز بگیرد و با بازشدن پنجره نقل‌وانتقالات بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرد.

به نظر می‌رسد مراد مرادی در شرایط موجود موفق شده مشکلات اصلی پارس جنوبی را حل کند. این تیم که تا یک ماه قبل با از دست دادن سرمربی و تهدید‌های بازیکنان معترض با پنجره نقل‌وانتقالات و حساب بسته در بدترین شرایط ممکن به سر می‌بُرد، ناگهان از بحران خارج شد و حالا شرایط به مراتب بهتری پیدا کرده است.

در صورتی که بودجه وزارت نفت از طریق اداره کل ورزش بوشهر به باشگاه پارس جنوبی برسد، پیش‌بینی می‌شود جمی‌ها نیم‌فصل بی‌دردسری پیش رو داشته باشند. حالا باید منتظر ماند و دید حالا که همه امکانات برای این تیم فراهم شد، آنها می‌توانند با هومن افاضلی موفق شوند و خود را بحران نتیجه‌گیری خارج کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید: مرادی: قبل از شروع نیم فصل دروازه‌بان تیم را مشخص می‌کنیم؛ با فروزان در حال مذاکره هستیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌هایی که احمد مددی مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت قراردادی را با یکی از شرکت‌های فعال در زمینه وب منعقد کردکه این قرارداد به مدت سه سال اعتبار داشت؛ اما مصطفی آجورلو پس از استعفای احمد مددی این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

این ماجرا به کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان ارائه شد. جلسه‌ای میان طرفین برگزار شد، جلسه‌ای که نماینده باشگاه استقلال در آن حضور پیدا کرد، اما نماینده‌های وب در این جلسه حضور پیدا نکرد. آن‌ها با ارسال نمابری اعلام کردند مدیرعامل شرکت‌های‌وب در مسافرت خارج از کشور هستند و قادر به شرکت در جلسه نیستند.

کمیته حَکَمیت وزارت ورزش جلسه دیگری برای روز شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۰ صبح تعیین وقت کرد که این بار هر دو طرف شرکت کردند؛ جلسه‌ای که بیش از دو ساعت طول کشید.

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد که ۴۸ ساعت بعد، یعنی امروز دوشنبه گواهی حکم مبنی بر تایید نظر شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در خصوص بر عدم ایفای تعهدات قراردادی توسط شرکت داده گستر عصر نوین که مجوز فسخ یک‌طرفه است، به نشانی باشگاه ابلاغ شد.

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که متاسفانه منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد. چهل و هشت ساعت بعد حکمی را صادر کرد که این حکم حکایت از این داشت که باشگاه استقلال مجوز به فسخ یکطرفه بوده است.

سرپرست فعلی مدیرعاملی باشگاه استقلال که در آن روز‌ها معاون فرهنگی باشگاه استقلال بود نقش پرررنگی در فسخ این ماجرا داشت و اثبات کرد که حامی مالی استقلال به تعهدات خود طبق مفاد قرارداد عمل نکرده است و آبی‌پوشان حق داشتند ضمانتنامه تعهد پرداخت ۸۰ میلیارد ریالی را که این شرکت در اختیار باشگاه قرار داده بود تا درصورت عدم انجام تعهدات، توسط باشگاه به بانک ارایه شود وصول کند.

این ماجرا ادامه پیدا کرد تا زمانی که سمیعی از استقلال جدا می‌شود و پس از مدتی که دوباره در نقش هیات مدیره به جمع این تیم باز می‌گردد سراغ ضمانت‌نامه مالی را از معاونت مالی وقت استقلال می‌گیرد. این ماجرا به هیات مدیره باشگاه استقلال کشیده و مشخص می‌شود این ضمانت‌نامه ۸۰ میلیارد ریالی بدون مجوز هیات مدیره به حامی مالی وقت استقلال بازگردانده شده است، مدیران ارشد استقلال از این موضوع انتقاد کردند و اعتقاد داشتند نباید چنین کاری از سوی معاون مالی سابق استقلال صورت می‌گرفت!

اتفاق عجیب اینکه چند هفته پیش حامی مالی پیشین استقلال که در حال حاضر مالک باشگاه هوادار است چک ۵۰ میلیارد ریالی آبی‌ها را که بابت صدور رضایت محمدرضا خالدآبادی در اختیارشان گذاشته بود را برگشت می‌زند و حساب استقلال مسدود می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توسعه حمل‌ونقل دو وظیفه اصلی راه و شهرسازی است
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان