Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر سه شنبه شب در آیین تکریم و معارفه رئیس هیات فوتبال شهرستان گناوه گفت: این استان مزیت‌های نسبی در ورزش از جمله فوتبال ساحلی و قایقرانی دارد که شهرستان گناوه دارای توانی بالقوه در این عرصه است.

امیرحسین محتشم افزود: یکی از سیاست‌های هیات فوتبال استفاده و بکارگیری نیروهای جوان در بخش‌های مختلف باهدف توسعه فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باتوجه به قابلیت‌های فراوان در عرصه نیروی انسانی حوزه مدیریت ورزش فوتبال در استان بوشهر، سعی داریم  ضمن شناساسی این افراد، زمینه بروز خلاقیت‌های آنان را برای کمک به فوتبال این استان مهیا سازیم.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر اظهارداشت: استفاده از توان و مشاوره پیشکسوتان این عرصه  به عنوان یک شاخص مهم مدنظر است.

وی  به مزیت‌های فراوان شهرستان گناوه در عرصه فوتبال اشاره کرد و  گفت: گناوه به رغم قابلیت‌های موجود هنوز به جایگاه واقعی در این رشته نرسیده و می‌تواند در این زمینه عرض اندام کند.

محتشم افزود: وجود علاقمندان فراوان و تیم‌های ورزشی ریشه ای، وجود تجار و بازرگانان و استفاده از نظر و پیشنهادهای نسل جوان و پیشکسوت در این شهرستان می‌تواند به توسعه این ورزش در سطح شهرستان کمک و حتی یک تیم لیگ برتری در کشور داشته باشد.

رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: رشته فوتبال از رشته‌های پرهیجان و لذت‌بخش است که در جهان  محبوبیت خاصی دارد.

رحمان عمادی افزود: شرکت‌ها و اسپانسرهایی که  جذب این رشته می‌شوند بخاطر سودآوری بالایی است که دارند و توانسته‌اند مشکلات و چالش‌های تیم‌های زیادی را در سطح جهان و کشور برطرف کنند.

وی گفت:  باتوجه به اینکه فوتبال در این شهرستان قدمت زیاد دارد هنوز به جایگاه موردنظر دست نیافته که در این ارتباط مشکلات مالی و نبود اسپانسر اثرگذار بوده‌است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه با تقدیر از زحمات چندین ساله سکاندار سابق هیات فوتبال این شهرستان بیان کرد:  مسئول جدید هیات فوتبال شهرستان  از افراد تحصیل‌کرده و جوان است که امیدواریم با همکاری و مشارکت ورزشکاران این رشته بویژه پیشکسوتان گام‌هایی مهم در ارتقای جایگاه فوتبال منطقه برداشته شود.

در این آیین از زحمات چندین ساله منوچهر امیری رئیس سابق هیات فوتبال شهرستان گناوه تقدیر و صادق عبدالهی به عنوان رئیس جدید منصوب و معرفی شد.

برچسب‌ها بندرگناوه فوتبال بوشهر اردوی تیم ملی ورزش گناوه معارفه ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه فوتبال بوشهر اردوی تیم ملی ورزش گناوه معارفه ورزشی بندرگناوه فوتبال بوشهر اردوی تیم ملی ورزش گناوه معارفه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید