Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین آب و فاضلاب روستایی استان البرز از تعویض یک هزار و 520 کنتور خراب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی نور جلالوند، رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین  آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب و استانداردسازی انشعابات در سطح روستاهای استان از ابتدای سال جاری تاکنون این شرکت نسبت به تعویض تعداد یک هزار و 520 کنتور خراب اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین  آب و فاضلاب روستایی استان البرز افزود: همچنین تعداد 450 فقره انشعاب غیرمجاز در خارج از بافت روستاهای استان شناسایی شد که از این تعداد 190 مورد تعیین تکلیف شد و نسبت به اخذ آب بهای مصرفی اقدام لازم صورت گرفت. این نوع مشترکین به عنوان کاربری آب موقت (غیردائم) در سیستم مشترکین ثبت و ضبط شده اند.

جلالوند بیان کرد: افرادی که از طریق انشعاب‎های غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود، با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستورکار قرار دارد.

لازم به ذکر است با توجه به کاهش دما و بارش باران و برف به ویژه در ارتفاعات و نقاط کوهستانی، احتمال یخ‌زدگی و شکستگی کنتورهای آب شرب وجود دارد. روستاییان به منظور حفاظت کنتور از یخ‌زدگی و ترکیدگی و همچنین جلوگیری از بروز خسارت نسبت به عایق‌بندی کنتور آب خود از طریق کاه، پشم شیشه، گونی و نایلون اقدام کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آب البرز درآمد فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود، اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است