Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دانش‌آموزان دوره دوم دبیرستان شهید هاشمی‌نژاد۳ ناحیه ۶ مشهد به دنبال وقوع سیل ویرانگر در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیشقدم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شدند.

سرور هادیان/

 دانش‌آموزان دوره دوم دبیرستان شهید هاشمی‌نژاد۳ ناحیه ۶ مشهد به دنبال وقوع سیل ویرانگر در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیشقدم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ریاضی این دبیرستان به عنوان هماهنگ‌کننده این اقدام نوعدوستانه با اعلام این مطلب گفت: دانش‌آموزان این دبیرستان با برپایی پایگاه جمع‌آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی به کمک هموطنان در این مناطق شتافتند.

رضا حاجی اسماعیلی درباره اقلام جمع‌آوری شده افزود: خوشبختانه با اعلام این حرکت انساندوستانه در ساعات اولیه تاکنون حدود یک تن عدس، ۱۱ کارتن روغن، ۳۰۰ کیلو بلغور، ۱۰۰ قوطی رب، ۱۵ عدد پتو و تعدادی لباس گرم و حدود ۳میلیون تومان وجه نقد نیز جمع‌آوری شده است. البته تجربیات قبلی نشان از آن دارد که در روزهای آینده روند کمک‌ها با اطلاع‌رسانی، بیشتر نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این مدرسه تاکنون در راستای حرکت‌های انساندوستانه و کمک به همنوعان گام‌های خوبی برداشته است، بیان کرد: در گذشته نیز اقلام خوراکی برای دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد خریداری کرده بودیم که با هماهنگی خیران به این کار اختصاص دادیم.

وی یادآور شد: این دبیرستان پسرانه امسال نیز هزینه‌های جشن روز معلم را به شکلی متفاوت هزینه کرد.

نماینده دبیران دبیرستان شهید ‌هاشمی‌نژاد ۳ بیان کرد: هزینه‌های جشن روز معلم را به یکی از همکاران که دچار بیماری سخت‌درمان شده بود، هدیه کردیم.

رضا حاجی اسماعیلی اظهار کرد: مدرسه ما جزو مدارس سازمان پرورش استعدادهای درخشان است و ۷۵ نیرو دارد و در کنار آموزش علم به دانش‌آموزان سعی کردیم در ابعاد مختلف اخلاقی نیز برای دانش‌آموزان برنامه‌های مختلفی را داشته باشیم.

وی همچنین گفت: از دیگر برنامه‌های ما در سال‌های گذشته، جمع‌آوری پول ترقه‌های چهارشنبه آخر سال دانش‌آموزان بود که این هزینه تبدیل به دو صندلی‌ چرخدار برای معلولان فیاض‌بخش شد.

وی درباره دیگر فعالیت‌های این مدرسه ابراز کرد: در زلزله کرمانشاه کمپین کمک به زلزله‌زدگان در مدرسه راه‌اندازی کردیم و ۱۰ نیسان کمک‌های جمع‌آوری شده ارسال شد.

اسماعیلی گفت: امسال نیز یک هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار و کیف به دانش‌آموزان محروم حاشیه شهر در منطقه تبادکان و رضویه اهدا شد و همچنین دو روز در هفته با کمک همکاران در ۲۵ مدرسه منطقه تبادکان و رضویه صبحانه گرم شامل بلغور و عدسی در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: نیک‌اندیشان در صورت تمایل برای کمک به مردم مظلوم سیل‌زده سیستان و بلوچستان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه بین آموزگار ۶۹ و ۷۱ (قبل از تقاطع شهید ستاری) کمک‌های خود را اهدا کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نوعدوستی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی با هدف خدمت رسانی به مردم و فراهم شدن فرصت اشتغال برای جوانان استان سیستان و بلوچستان و کسب وکار در سطح استان سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

سرهنگ غلامرضا ملایی در گفت وگو با ایسنا افزود: هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی در کشور تشکیل شد و خدمات بسیار زیاد در حوزه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از بدو راه اندازی تا کنون انجام داده و یا در دستور کار برای انجام دارد.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی زیر مجموعه این واحد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: طی این سال بالغ بر دو هزار پروژه کوچک‌وبزرگ اقتصاد مقاومتی و عمرانی به جز کمک و خدمات مومنانه به مرحله اجرا رسیده است.

ملایی تصریح کرد: ساخت شهرک مراد آباد در حاشیه شهر چابهار که مراحل زیرساختی خود را می‌گذراند، اجرای دهکده سلامت، احداث هزار و پانصد واحد خانه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد با کمک سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خود کمیته امداد، ساخت و مرمت خانه محرومین و چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی، اعطای تسهیلات اشتغالزایی به میزان هزار و ۵۶۰ فقره، ایجاد ۹۰۹پروژه اشتغالزایی، اهدای بسته‌های کمک معیشتی، اهدای جهیزیه، کمک و حمایت از بیماران خاص و غیره از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در طی سال گذشته توسط این نهاد بوده است.

وی با اشاره به دو سیل اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه دستگاه‌ها در این دو سیل اخیر در محل حاضر بوده و به فعالیت می‌پرداختند و در رأس آنها نیز استاندار در منطقه حضور داشت و جلسات ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده تشکیل و برنامه ریزی ها صورت می‌گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان