Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:35:50 GMT

آمریکا محور شرارت و تفرقه انگیزی در منطقه است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۳۳۹۷

آمریکا محور شرارت و تفرقه انگیزی در منطقه است

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کلیه اقدامات سوء در منطقه ناشی از شرارت ها و تفرقه انگیزی آمریکا است.

امیر حاجی لو امروز 25 دی ماه در جمع کارکنان ستاد فرماندهی شمالغرب کشور با اشاره به محور شرارت های آمریکا کلیه اقدامات سوء منطقه را ناشی از شرارت ها و تفرقه انگیزی آمریکا و هم پیمانانش دانسته و پس از یادآوری تصمیمات شجاعانه و دوراندیشانه آمیخته با بصیرت و اقتدار مقام معظم و معزز رهبری و فرماندهی کل نیروهای مسلح را در مدیریت شرایط پیش آمده و کنترل رویدادهای اخیر اثبات و نشان قدرت بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشور که برگرفته از قدرت بی انتهای خداوند سبحان است برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به ضعف قدرت و شکست ابهت پوشالی آمریکا در منطقه و قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی نیروهای مسلح کشور بویژه سپاه پاسداران در برنامه های اخیر شجاعت فرماندهان و مسئولین سپاه را در قبول اشتباه صورت گرفته در سانحه سقوط هواپیما و اظهار همدردی با ملت ایران و خانواده های معظم شهداء را نشان از سلامت و نکات مثبت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش ایسنا، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ناجا با تاکید براینکه بصیرت در ارتش و احاد مردم از ضروریات است، ادامه داد: اتحاد و همبستگی نیاز امروز جامعه است و ضروری است تا همه زیر پرچم ولایت با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان و ترفندهای آنها مقاومت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بصیرت تفرقه افکنی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست