Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمنده حشدالشعبی عراق گفت: داعش به کمک جوانان ایران و عراق از کشور خارج شد در غیر این صورت اگر ایران نبود عراق به این زودی‌ها حتی تا 15 سال بعد نیز از این وضعیت خلاصی پیدا نمی‌کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدحسن الشبان نجفی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی و اعضای هیئت عاشقان امام علی(ع) نکا با تأکید بر اینکه همه رزمندگان حشدالشعبی، شیعیان بلکه همه مردم عراق قاسم سلیمانی هستند، اظهار کرد: همه ما قاسم سلیمانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما اعتقاد داریم که قاسم سلیمانی با شهادت نمرده بلکه تازه متولد شده و با این شهادت در مسیر اسلام و امام حسین(ع) گام برداشته و از این به بعد اثرات بسیاری بر سیطره محور مقاومت جهان خواهد داشت.

این رزمنده حشدالشعبی عراق خطاب به آمریکا، اسرائیل و همه کشورهای متمسک به آمریکا، تأکید کرد: امیدواران به استکبار بدانند که آمریکا به آن‌ها سودی نمی‌رساند بلکه ایران اسلامی به اسلام، مذهب، دین و مقاومت نفع می‌رساند.

وی اضافه کرد: زمانی در حدود 40 سال از انقلاب اسلامی آمریکا بدون مقابله به مثل به ایران ضربه می‌زد اما امروز آمریکا هر لحظه منتظر پاسخ قدرتمندانه ایران است تا جایی که عین‌الاسد برسر آمریکایی‌ها خراب شد.

الشبان نجفی تصریح کرد: البته آمریکایی‌ها اعلام کردند که پایگاه عین‌الاسد خراب نشد اما این ادعای اشتباه است و برای این ادعا باید دوربین‌های رسانه‌ها مشاهدات را به نمایش بگذارند.

وی افزود: الان همه به این درک رسیدند که ایران قوی و نیروی امام زمان(عج) است و من خودم این را در جبهه نبرد علیه داعش در موصل، الرمادی، فلوجه، تلعفر، سامرا و تکریت دیدم که سربازان و سرداران فراوانی از ایرانی‌ها در کنار عراقی‌ها برای نجات عراق از دست داعش از جان خود مایه گذاشتند.

این رزمنده جبهه مقاومت در عراق اذعان کرد: داعش به کمک جوانان ایران و عراق از کشور خارج شد در غیر این صورت اگر ایران نبود عراق به این زودی‌ها حتی تا 15 سال بعد نیز از این وضعیت خلاصی پیدا نمی‌کرد.

وی گفت: ملت عراق به پیشتازی حشدالشعبی دربرابر جنایت‌های آمریکا برای اولین بار به سمت سفارت این کشور در منطقه سبز بغداد هجوم برده و آنجا را به آتش کشیدند که بر اثر آن اکنون مغز آمریکایی‌ها از این اقدامات خراب و متحیر است.

الشبان نجفی بیان کرد: الان کل عالم به خصوص کشورهای منطقه از سعودی و فلسطین تا امارات و لیبی منتظر است که ایران چه عملی نسبت به آمریکا انجام خواهد داد تا قدرت ایران را بیشتر از قبل ببینند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم