Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:33:14 GMT

روحانی: باید به فکر میراث سردار سلیمانی باشیم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۴۲۱۰

روحانی: باید به فکر میراث سردار سلیمانی باشیم

رئیس‌جمهور گفت: ما امروز بعد از سوگواری برای سردار سلیمانی باید از این به بعد به فکر میراث او باشیم؛ سردار سلیمانی مرزبان ایران بود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیأت وزیران، اظهار داشت: گرچه حوادث روزهای گذشته برای ما تلخ بود، اما درس هایی هم برای ما داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بسیار سخت و ناگوار است، اما در این شرایط امکان به وجود آمدن فرصت های بزرگ هم وجود دارد و باید تلاش کنیم از این غم و اندوه فرصتی را به نفع کشور و منافع ملی بیافرینیم.

وی افزود: سردار عزیز ما از دستمان رفت و ما بعد از سوگواری به حقی که برای او داشتیم، باید از این به بعد به فکر میراث سردار سلیمانی باشیم. او مرزبان ایران بود، اما هیچوقت نمیخواست بین ایرانیان مرزی را به وجود بیاورد. ما همه صاحبان یک سرزمین و یک نظام هستیم و منافع ما منافع مشترک است.

روحانی ادامه داد: در کشور ما سبک های زندگی و سلیقه های مختلف حاکم است، باید به سلیقه ها و اندیشه های مردم احترام بگذاریم. همه ایرانی هستند و ایران از آن همه است و این سرزمین به جناح و افکار خاصی مرتبط نیست، بلکه به همه ارتباط دارد. در این شرایط احساس مان این است که جان هر فرد ایرانی جان همه ماست و همانطور که قرآن به ما آموخته از دست رفتن یک نفر بیگناه به معنای از دست رفتن انسانیت است.

رئیس جمهور با اشاره به حوادث اخیر، تاکید کرد: این عروج ها بسیار مظلومانه بود؛ هم شهادت شهید سلیمانی، هم از دست رفتن جان عزیزان در کرمان و هم از دست رفتن عزیزان ما در پرواز هواپیما بسیار مظلومانه بود و این مظلومیت دل همه را آتش زده است و مردم را بی قرار کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی روحانی سردار حاج قاسم سلیمانی قرآن کرمان آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد