Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت:کسانی که در سقوط هواپیمای اوکراینی اشتباه کردند، همان‌هایی هستند که همیشه برای امنیت کشور تلاش کرده‌اند و در فضای تأمین امنیت این اشتباه رخ داده است. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز(چهارشنبه، 25 دی) این هیئت، گفت: کسانی که در سقوط هواپیمای اوکراینی اشتباه کردند، همان‌هایی هستند که همیشه برای امنیت کشور تلاش کرده‌اند و در فضای تأمین امنیت این اشتباه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی، از دست رفتن عزیزان‌مان در کرمان و از دست رفتن عزیزان‌مان در جریان هواپیما، مظلومانه بود، می‌دانستیم آمریکا جنایتکار است، اما فکر نمی‌کردیم میهمان یک کشور دیگر را در آن کشور با موشک به شهادت برساند.

امیر حاتمی در دیدار وزیر دفاع سوریه:ترامپ با ترور سردار سلیمانی هزینه حضور آمریکا در منطقه را بالا بردگزارش تسنیم از تجمعات اخیر در تهران| سانحه هواپیما دست مایه انتقام از تشییع میلیونی سردار سلیمانیلاریجانی: آمریکا فهمید که با شهادت سردار سلیمانی جریان مقاومت تقویت شدگفتگو| حسینیان: آمریکا ذاتاً امپریالیست است/ مردم اجازه به حاشیه رانده شدن شهادت سردار سلیمانی را نمی‌دهند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سردار سلیمانی مرزبان ایران بود، اما هیچوقت نمی‌خواست بین ایرانیان مرزی را به‌وجود بیاورد، اظهار داشت: ما همه صاحبان یک سرزمین و یک نظام هستیم.

حجت‌الاسلام روحانی تصریبح کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که سبک‌های زندگی مختلف و سلایق مختلف است، ایران دارای یک رنگ و سلیقه نیست و‌ باید به سلیقه‌های مردم احترام بگذاریم؛ ایران برای‌ همه است و این سرزمین به جناح و افکار خاصی مرتبط نیست و به همه ارتباط دارد.

وی افزود: جبران اول و قدم اول به این است که صادقانه مسائل به مردم گفته شود، درد و رنج مردم با پذیرش مسئولیت و صداقت حل می‌شود؛ قوه‌قضائیه، نیروهای مسلح و دولت باید مشارکت کنند و اقدام قضائی انجام دهند که برای افکار عمومی ما و دنیا اقناع‌کننده باشد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: این خطای غیرقابل قبول، تأسف‌بار و غم‌بار با کاری جبران می‌شود که همه مطمئن شوند چنین حادثه‌ای قابل تکرار نیست، نیروهای مسلح ما در این حادثه قدم اول را خوب برداشتند و قدم‌های بعدی باید منجر به نظارت بیشتر و هماهنگی بیشتر شود؛ از همه خواهش می‌کنم، جبران این حادثه این نیست که نیروهای مسلحِ خود را تضعیف کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جلسات هیئت دولت رئیس جمهور سپاه پاسداران سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات هیئت دولت رئیس جمهور سپاه پاسداران سردار قاسم سلیمانی جلسات هیئت دولت رئیس جمهور سپاه پاسداران سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد

رئیس جمهور «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی 22 اسفند ماه 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد

متن قانون را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • کرملین: پاشینیان با پوتین دیدار می‌کند
  • آخرین تحولات اوکراین| نگرانی کاخ سفید از سوء‌قصد به زلنسکی
  • تحولات اوکراین| نگرانی کاخ سفید از سوء‌قصد به زلنسکی
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها توسط رئیس جمهور ابلاغ شد
  • رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات