Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:02:35 GMT

فریز کردن مغز برای حیات دوباره در آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۴۳۶۹

فریز کردن مغز برای حیات دوباره در آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شرکتKrioRus در روسیه ادعا می کند پس از مرگ افراد مغزهایشان را فریز می کند تا در آینده دوباره به حیات برگردند.

تاکنون بیش از ۷۰ نفر برای استفاده از این فرایند ثبت نام کرده اند و برخی از آنها نیز خواستار فریز و نگهداری کل بدنشان شده اند.

مغز یا بدن افراد در مخزن بزرگی از نیتروژن مایع شناور و سپس در یک سازه فلزی خارج از مسکو نگهداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

KrioRus اعلام کرده سرویس هایش بیش از ۱۱ هزار پوند هزینه دارد و به بازماندگان فرد درگذشته اطمینان می دهد در آینده می توانند با عزیز از دست رفته شان ملاقات کنند.

 KrioRus نخستین شرکت خارج از آمریکا است که چنین سرویسی ارائه می کند و برای فریز مغز ۱۱ هزار و برای فریز کل بدن ۲۸ هزار پوند هزینه دریافت می کند. این شرکت مغز یا بدن افراد را در دمای ۳۲۰.۸- درجه فارنهایت ذخیره می کند. 

اوگنی الکساندروف مدیر آکادمی فرضیات غیرواقعی علمی روسیه نیز روش های مختلف فریز کردن جسد را فقط یک شیوه تجاری می داند که هیچ مبنای علمی ندارد.  او در مصاحبه با یک روزنامه گفت: این یک تصور است که امیدوار باشیم افراد پس از مرگ زنده می شوند و تا ابد زده می مانند.

کد خبر 4826241

منبع: مهر

کلیدواژه: مرگ و میر مغز روسیه نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو قاسم سلیمانی شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی هوشمندسازی استارت آپ ماهواره سامسونگ گوشی هوشمند ربات امنیت اطلاعات تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اصابت موشک بالستیک روسیه به شهر اودسا
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!