Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه خان احمدی روز چهارشنبه در نشست مجموعه جهاد دانشگاهی استان با فرماندار شهرستان روانسر افزود: از مجموع هسته های فعال استان، ۱۴۰ مورد آنها به شرکت تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: این پارک نگاه ویژه ای به توسعه در بخش های نوآوری، پژوهش و فناوری دارد.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه ادامه داد: یکی از اصلی ترین محدودیت های مراکز رشد استان، نبود ردیف بودجه و اعتبارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خان احمدی اضافه کرد: احصا پتانسیل های مناطق مختلف استان و تعریف برنامه های مراکز رشد در اولویت پارک علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه اکنون هفت مرکز رشد در شهرستان های استان فعال است، افزود: سیاست گذاری پارک علم و فناوری به ویژه در راه اندازی مراکز رشد شهرستانی و اثرگذاری منطقه ای است.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: مراکز رشد و پارک های علم و فناوری پیش زمینه ایجاد توسعه هستند و توجه به آنها سرمایه گذاری برای آینده است.

سعدی مصطفی زاده افزود: هنر مدیران این است که از این ظرفیت برای توسعه استفاده کنند.

وی ادامه داد: دغدغه همه مدیران اشتغال است و نقش آفرینی مجموعه جهاد دانشگاهی در این زمینه غیرقابل انکار است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر کرمانشاه پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر کرمانشاه پارک علم و فناوری روانسر کرمانشاه پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس، وزیر آموزش عالی، علم و فناوری کشور زیمباوه و تعدادی از مسئولان اجرایی ‌نمایشگاه اینوتکس برگزار شد.

مهدی صفاری‌نیا، رئیس‌ پارک فناوری پردیس، در آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس گفت: در سطح جهانی، چند معیار اساسی برای تعیین سطح اکوسیستم فناوری وجود دارد، یکی از مهم‌ترین آنها، نیروی انسانی مستقر در مناطق فناوری،سطح دانش فنی و میزان دسترسی به بازار، چگونگی تامین مالی در اکوسیستم‌ها،  عملکرد ارزش اقتصادی زیست بوم و شبکه‌های ارتباطی فعال در زیست‌بوم است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری رویدادهای بین‌المللی در اکوسیستم فناوری، اتصال شرکت های دانش‌بنیان به فضاهای بین‌المللی فناوری است.

صفاری‌نیا تاکید کرد: در پارک فناوری پردیس، با برگزاری  رویدادهای بین‌المللی مختلف به دنبال ایجاد دسترسی بیشتر شرکت‌ها به فضاهای بین‌المللی فناورانه بوده‌ایم.

وی در پایان ادامه داد: به‌دنبال، افزایش فضا و حضور شرکت‌کنندگان بیشتری در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴ هستیم تا بتوانیم این نمایشگاه را به یکی از مهم‌ترین رویدادهای فناورانه منطقه تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد