Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@22:41:45 GMT

بازدید معاون وزیر کشور از یک واحد تولیدی در املش

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۴۶۰۶

به گزارش ایلنا از املش، بابک دین‌پرست با همراهی معاون امور اقتصادی استاندار گیلان و شمار دیگری از مدیران استانی و شهرستانی، از یک واحد تولیدی که در زمینه لبنیات و آب آشامیدنی فعالیت می کند، در بخش رانکوه از توابع شهرستان املش بازدید کرد.

این واحد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با حجم سرمایه گذاری هشت میلیارد تومان آغاز کرده ، سالانه ظرفیت تولید دو هزار و ۶۰۰ تن محصولات لبنی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از دوشنبه گذشته برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و ضمن حضور  در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

عصر امروز نیز جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار گیلان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در رشت برگزار می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لبنیات معاون معاون وزیر وزیر کشور منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان