Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در یاسوج برگزار می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج،  سرهنگ امیرعباس آسمند صبح امروز در نشست کلارگروه زنان و دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هشتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با هدف تجلیل از همسران و مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)در یاسوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این استان در دوران دفاع مقدس سه شهیده به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرد، افزود: جشنواره و همایش اسوه‌های صبر و مقاومت  سالانه به صورت ملی و بین‌المللی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

آسمند ابراز کرد: تجلیل از اسوه‌های صبر و استقامت هر ساله با هدف نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با حضور جمعی از خانواده شهدا، مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان در یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از تدبیر لازم  کمیته زنان و دفاع مقدس برای برگزاری باشکوه این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف در اجرای این جشنواره همکاری کنند.

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت اسفندماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شودکرمانشاه| جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت برگزار می‌شودبیرجند| پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت 17 اسفند در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

آسیب‌های اجتماعی نگران کننده در حوزه زنان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد آسیب‌های اجتماعی در این نشست حوزه زنان در برخی مناطق استان را نگران کننده دانست و گفت: بررسی‌های نشان می‌دهد بخش عمده‌ای از دلایل این آسیب‌ها به دلیل اطلاعات و آگاهی ناکافی بوده است.

حسین کلانتری خاطرنشان کرد: وضعیت سواد و آگاهی زنان این استان در قبل از انقلاب اسلامی وضعیت بغرنجی داشت که به میمنت انقلاب اسلامی هم اکنون شاهد افزایش ارتقای شاخص سواد در بین زنان این استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دیگر بی‌سواد کسی بوده که نتواند با نظم نوین اطلاعات جهانی خودر را هماهنگ کند، ادامه داد: تربیت جامعه بر عهده خانواده به عنوان مهمترین عنصر اجتماعی است.

نادیا صداقت  مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه 638 همسر شهید و 873 فرزند دختر شهید در استان داریم، افزود: تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در دهه فجر طبق دستورالعمل شورای هماهنگی نبلیغات اسلامی در دستور کار است.

انتهای پیام/541/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام