Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار ایجاد سیستم ارزیابی مبلغان شد وگفت: ضرورت آموزش نحوه ارتباط طلاب با نوجوانان، بر کسی پوشیده نیست، بنابراین نباید نسبت به این موضوع غفلت ورزیم.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه، آیت الله حبیب الله شعبانی بعدازظهر سه شنبه، 24 دی ماه در کارگروه مشترک حوزه و آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه با افزایش سهمیه استان در طرح «امین» دست استان بازتر خواهد بود، گفت: آنچه در اجرای طرح امین ضرورت دارد، نظارت قوی بر خروجی‌های این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه باید بررسی شود افرادی که در این طرح مشغول هستند برآیند کارهای آنان چه بوده و به درستی و دقت عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده کنیم.
امام جمعه همدان یادآور شد: می‌توان دوره‌هایی را برای طلاب حاضر در این طرح برگزار کرد تا به نتیجه مطلوب خود برسیم.
وی ادامه داد: کار در این زمینه، دارا بودن روحیه، هنر و فهم زبان دانش آموزان را نیاز دارد و لذا برای رسیدن به این شرایط نیازمند گزینش و ارزیابی اولیه نیروها هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان همدان بهره برداری از دستاوردهای طلاب موفق را بسیار مثمر ثمر عنوان کرد و گفت: ضرورت آموزش نحوه ارتباط طلاب با نوجوانان، بر کسی پوشیده نیست، بنابراین نباید نسبت به این موضوع غفلت ورزیم.
وی اثر گذاری مبلغان طرح امین را بیشتر از حضورهای مناسبتی مبلغان دانست وگفت: مبلغ طرح امین هر روز با دانش آموزان ارتباط دارد و این ارتباط می‌تواند اثرات بهتری را در بین دانش آموزان ایجاد کند؛ در حالی که برای حضور موقتی و چند روزه مبلغان در مناسبت‌های مختلف، خروجی چندان زیادی را نمی‌توان متصور شد.
شعبانی خواستار ایجاد سیستم ارزیابی مبلغان شد و گفت: قطعاً اگر اقدامات مبلغان مورد ارزیابی قرار گیرد و افرادی که موفق هستند مورد تقدیر قرار گیرند، نه تنها مجموعه بلکه در بین دانش آموزان نیز اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.
وی به حضور دانش آموزان در نمازهای جمعه نیز اشاره کرد و گفت: اگر قرار است دانش آموزان به نماز جمعه بیایند بهتر است با واگذار کردن مسئولیت‌های مختلفی در نحوه اجرای نماز جمعه، آن‌ها را هم دخیل کنیم، چرا که احساس مسئولیت در دانش‌آموزان، زمینه ساز ارتباط بهتر با نماز جمعه خواهد بود.
امام جمعه همدان با بیان اینکه در برخی از روستاها روحانی وجود ندارد، اظهار داشت: اگر شرایطی فراهم شود که معلم‌هایی را از حوزه جذب کنیم و به روستاها بفرستیم، با این کار هم کار آموزش و پرورش از نظر حضور معلم انجام خواهد شد و هم کار روحانیت محقق می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان طرح امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان در زمان قبل از انقلاب»، «این آقا معلم هر روز دانش آموزانش را به مدرسه می برد»، « توسط دانش‌آموز؛ موشکش چه بُردی داره!»، «ماجرای این ضرب‌المثل‌های بامزه از چه قرار است؟»، «در هر سنی به چه میزان پروتئین نیاز داریم؟ کمبود پروتئین و اثرات زیانبار آن»، «اگه خیلی حواست جمعه سه تفاوت دو عکس ظاهراً مشابه رو پیدا کن»، «آسونترین کوکو رو اینطوری درست کن؛ یه کوکوی جدید و خوشمزه»، «11 آلاینده‌ی مخفی در خانه که سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد»،  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان در زمان قبل از انقلاب

این آقا معلم هر روز دانش آموزانش را به مدرسه می برد

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳؛ آغاز امتحانات از ۲۹ اردیبهشت ماه

عبور دانش آموزان از روی پل معلق و خطرناک برای رسیدن به مدرسه

اگه مثل یه تک تیرانداز تیزبینی، در 7 ثانیه خودرو زرد رو پیدا کن

فیلم آزمایش یک موشک در مدرسه توسط دانش‌آموز؛ موشکش چه بُردی داره!

ماجرای این ضرب‌المثل‌های بامزه از چه قرار است؟

در هر سنی به چه میزان پروتئین نیاز داریم؟ کمبود پروتئین و اثرات زیانبار آن

اگه خیلی حواست جمعه سه تفاوت دو عکس ظاهراً مشابه رو پیدا کن

آسونترین کوکو رو اینطوری درست کن؛ یه کوکوی جدید و خوشمزه

11 آلاینده‌ی مخفی در خانه که سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد

 

دیگر خبرها

  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت