Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌ نام مرحله دانشگاهی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان از اول دی 98 آغاز و تا 30 بهمن ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ثبت‌ نام سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در تمام دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طبق دستورالعمل اجرایی جشنواره برگزاری مرحله دانشگاهی (بخش آوایی) جشنواره در دی و بهمن امسال، آزمون رشته‌ های حفظ بخش آوایی و نیز رشته‌های بخش معارفی، هم‌زمان در تاریخ پنجم اسفند ماه برگزار می‌شود و زمان دریافت آثار بخش‌های هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی از نیمه دوم اسفند ماه تا پایان خرداد ماه سال جاری است.   ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینیی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان دانشگاه‌ها با قرآن و عترت، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ارج‌گذاری به فعالیت‌های قرآن و عترت و تشویق نخبگان دینی و قرآنی دانشگاه‌ها و شناسایی و معرفی استعداد‌های برجسته قرآن و عترت دانشجویان به جامعه دانشگاهی از جمله اهداف برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور است.   عموم دانشجویان علاقه‌ مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند تا ۳۰ بهمن ۹۸ به دفتر امور فرهنگی در دو پردیس خواهران و برادران دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) مراجعه کنند.   در سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت هفت تن از دانشجویان دختر پردیس رضوان، موفق به حضور در مرحله کشوری شدند که در رقابت با ۴۵۰ دانشجوی نخبه قرآنی سراسر کشور، رتبه اول و چهارم این مسابقات در رشته‌های آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه و مناجات‌خوانی را کسب کردند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ثبت نام دانشگاه قرآن عترت دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان‌های سپیدان، بیضا و بخش‌های ارژن و کامفیروز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علیرضا امیری افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی سپیدان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز و در شمال غرب استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی