Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تشدید طرح بازدید و نظارت بر آرایشگاه ها، از پلمب یک مورد از این واحدها در سطح شهرستان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ پیام کاویانی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح ضربتی کنترل و نظارت بر آرایشگاه ها در شهر قم توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به مدت یک هفته به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در همین راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومی این پلیس از ۹۴ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نهایت یک واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد قانونی و تخلفات صورت گرفته پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از صدور اخطار پلمب برای ۷ آرایشگاه دیگر خبر داد و ادامه داد: در این زمینه از متصدیان این واحدها تعهد گرفته شده است که در صورت عدم رعایت تذکرات با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

او با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، افزود: پلیس با دقت بر عملکرد واحدهای صنفی نظارت دارد و از فعالیت واحدهایی که خارج از چارچوب قانون ، شئونات و هنجارهای جامعه عمل می کنند، جلوگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه فرماندهی انتظامی استان قانون قم کنترل و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز