Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در پی فراخوان دکتر محمدمهدی طهرانچی برای نقد مدیریت یکساله او بر بزرگترین دانشگاه کشور، باشگاه خبرنگاران دانشجویی نقدهای رسیده را به صورت سلسله‌وار منتشر می‌کند.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زبان و کلام دانشجو را شنید، گفته بود که «از دانشجویان درخواست دارم در نشریات خود عملکرد یک ساله من و دانشگاه آزاد را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دانشجویان می‌خواهم در نشریات خود، ویژه‌نامه‌هایی در نقد عملکرد من منتشر کنند و شخصا از نقدهای برتر دانشجویان تقدیر خواهم کرد.»

در همین راستا، باشگاه خبرنگاران دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند تا نقد و نظرهای دانشجویان را از طریق آدرس الکترونیکی naghdeazaduni@gmail.com دریافت کرده و به نام نویسندگان آن روی خروجی خود منتشر کند. پر واضح است که محتوای این نقدها مورد تایید ایسکانیوز نیست.

***

؟ - دانشجوی رشته زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اهواز: «جناب آقای طهرانچی؛ نقد و انتقادی که دارم صرفاً در جهت اینکه به گوش شما برسه بلکه مشکلات دانشگاه و رشته ما حل بشه و فکر می‌کنم دانشجویان به جای اینکه به جایزه و تقدیر احتیاج داشته باشند به یک گوش شنوا برای شنیدن مشکلات‌شون احتیاج دارند.

بنده نقد خودم را بازیک سؤال از شما شروع می‌کنم: آیا در طول یکسال مدیریت شما نظارتی بر واحدهای زیر دست‌تون در شهرستان‌ها داشتید؟ آیا شده به غیر از دانشگاه آزاد تهران در دانشگاه‌های دیگر هم در جمع دانشجویان قرار بگیرید و صداشون رو بشنوید؟

بنده دانشجوی رشته زیست‌شناسی هستم که در دانشگاه اهواز تحصیل می‌کنم، در طی یکسال اخیر هزینه آزمایشگاه‌ها ۲برابر شده، افزایش قیمت بدون افزایش کیفیت! ما یه کیت معمولی و ارزان قیمت برای انجام ساده‌ترین آزمایش‌ها رو هم نداریم. برای خرید وسایل آزمایشگاه‌ها دانشجویان و اساتید باید التماس دانشگاه و مدیر گروه و معاونین بکنند که در آخر هم نتیجه ای حاصل نمی‌شه!

چرا وقتی از دانشگاه درخواست تاسیس انجمن علمی می‌کنیم میگن حوصله دردسر نداریم؟!

آیا شما سامانه ای برای شنیدن شکایات مدیریتی در دانشگاه‌ها دارید؟

دانشجویی هستم که به هر جا و هرکی شکایت کردم از بی‌لیاقتی و بی کفایتی مسئولین دانشگاهم، هیچ اتفاقی نیفتاد، امیدوارم در دوره ریاست شما به این نابه‌سامانی‌های دانشگاه‌ها بیشتر توجه شود.»

337 / 337 نقد دانشگاه آزاد اسلامی زیست شناسی دانشگاه آزاد اهواز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نقد دانشگاه آزاد اسلامی زیست شناسی دانشگاه آزاد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی