Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری صبح چهارشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ساختمان در حال ساخت اداره کل آموزش و پرورش در محل سایت اداری حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهر سازی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: برای ساخت این مجموعه سالانه به طور متوسط یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با اشاره به اینکه تکمیل پروژه ساختمان اداری آموزش و پرورش ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: در شهرستان بیرجند غیر از محدوده سایت اداری، زمین با کاربری اداری که در اختیار سازمان‌ها و نهادهای دولتی قرار دهیم بسیار محدود است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزیر آموزش و پرورش و وزیر راه و شهرسازی در آذرماه زمینه ساخت واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن، اظهار کرد: طبق این تفاهم‌نامه اگر کسی از قبل خانه‌ای داشته باشد، نمی‌تواند از این اولویت استفاده کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیشتر متقاضیان در شهرستان بیرجند است، بیان‌کرد: در این زمینه همکاری لازم را با آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی و فرهنگیان عزیز خواهیم داشت و برای رفع مشکلات در اختصاص زمین در برخی شهرستان‌ها پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

تفاهم نامه‌ای برای ساخت ۱۷۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان

گفتنی است در خراسان‌جنوبی در زمینه ساخت مسکن فرهنگیان طبق تفاهم‌نامه باید ۱۷۰ واحد ساخته شود که در این زمینه هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده ولی هنوز پالایش آنان صورت نگرفته است.

یدالله وحدانی‌نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: موضوع تعمیق حقوق شهروندی را نباید تنها از آموزش و پرورش انتظار داشته باشیم چرا که بحث بین‌بخشی است.

وی با اشاره به نقش خانواده در موضوع حقوق شهروندی، ادامه داد: در زمینه حقوق شهروندی برگزاری کارگاه هرچند مطلوب است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داشته و کار را باید از مهد کودک‌ها تا مقطع متوسطه پیگیری کنیم.

وحدانی‌نیا یادآور شد: پیگیری حقوق شهروندی در نهایت ما را به نسلی قانون‌مند و متعهد و منضبط می‌رساند.

کد خبر 4826300

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی جعفری راه و شهرسازی بیرجند قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، گفت: پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، سید محمدرضا طالبی شامگاه چهارشنبه در مراسم تحلیف سربازان مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) به مناسبت هفته معلم با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم در روز معلم نشانگر آن است که فرماندهان و مربیان ارتش که کار آموزش را بدعهده دارند مانند معلمان از جایگاه والای برخوردارند.

به گفته وی معلم در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و فرماندهان و مربیان ارتش هم معلمانی هستند که آموزش‌های لازم را به سربازان ارائه می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) فرموده‌اند که من برای تعلیم و تربیت بشر مبعوث شده‌ام و امام حسین (ع) هم برای یادگیری سوره حمد به فرزندشان، هدیه بسیار ارزشمندی را به معلم فرزند خود دادند.

وی افزود: دست‌یابی به انرژی هسته‌ای نتیجه آموزش‌های است که توسط معلمان و اساتید در مدارس و دانشگاه‌ها به جوانان این سرزمین ارائه شده است. 

به گفته طالبی با فراگیری علم و دانش به پیشرفت‌های علمی بسیاری دست یافته‌ایم که امروز آن را در انجام عملیات تنبیهی وعده صادق به خوبی مشاهده می‌کنیم.

 فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی نیز در این مراسم  گفت: امروز بازوان شما مزین شد به درجه سربازی که این پیام را در بر دارد که عده‌ای از جوانان آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند که در میدان‌های نبرد از آن استفاده کنند.

امیر جلیل شاطری افزود: این مرکز محلی برای آموزش و پرورش سربازان است تا سربازان با فراگیری آموزش‌های لازم  اثربخشی آن را در میدان‌های رزم به خوبی نشان دهند. 

وی خطاب به سرباران این دوره آموزشی گفت: امروز شما برای جهاد علمی آماده می‌شوید تا بتوانید مبارزه کنید با کسانی که می‌خواهند جوان ما را گمراه کنند. 

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آمادگی امروز ما برای این است که جوانان دلاور ایران زمین نگذارید که دشمن بر علیه ملت ایران اسلامی که معتقد به ولایت فقیه و اسلام ناب است، توطئه کند.

وی تاکید کرد: سرباز ایرانی دلیر، شجاع و نترس است و ضربه‌های کاری نیروهای مسلح ایران  ضرباتی قوی و کاری است.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از دو خانواده شهید و جانباز و تعدادی از سربازانی که رتبه‌های برتری را کسب کرده بودند، توسط فرمانده ارشد آجا در استان و معاون استاندار نماینده سربازان درجه خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان