Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به لزوم ارتقاء سطح کیفی و کمی آگاهی خانواده ها گفت: دومین کنگره ملی خانواده با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر برپایی دومین کنگره ملی خانواده که با حخور فعالان حوزه خانواده برگزار می شود گفت: هدف از برپایی این کنگره ارتقاء دانش نظری، تحلیلی و ظرفیت های تخصصی برای فعالان عرصه خانواده در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: این کنگره با رویکرد توسعه درون زا و ارتقاء هرچه بیشتر سطح آشنایی و آگاهی برای پویایی خانواده با رویکرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به همکاری و همراهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با دیگر دستگاه های اجرایی و اداری برای برپایی کنگره ملی خانواده در البرز توضیح داد: این کنگره با محوریت خانواده ۲۶ دی ماه سال جاری در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: یکی از بسترهای فعالیت کانون های فرهنگی هنری در مساجد ارتقاء سطح آگاهی و بینش خانواده ها است که نسبت به این امر اساسی برنامه های ویژه ای در قالب سخنرانی، همایش و نمایشگاه و ... در دستور کار است.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز عنوان کرد: کنگره کشوری این همایش در بهمن ماه سال جاری و در تهران برپا می شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما فهما مسجد مسجد سقوط هواپیمای اوکراینی کنگره ملی خانواده تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حجت الاسلام شکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت‌ماه در ۷ بخش برگزار می‌شود.

مریم عرب‌نژاد سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری رویداد ملی«سهم من از جوانی ایران» که امروز، ۸ اردیبهشت در سالن جلسات فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، با بیان اینکه امسال دومین رویداد جایزه ملی جمعیت برگزار خواهد شد؛ اظهار کرد: این رویداد در دو سطح ملی ۳۱ اردیبهشت و به صورت استانی ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: این رویداد در دو بخش کشف محور و تقاضا محور برگزار می‌شود؛ در بخش کشف محور افراد فعال در حوزه جوانی جمعیت معرفی می‌شوند و بخش تقاضا محور به صورت خوداظهاری است که با اطلاع رسانی در فضای مجازی افراد می توانند آثار خود را ارسال کنند.

عرب‌نژاد یادآور شد: دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قالب ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی در ۷ بخش شامل؛ خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، مدیران و نخبگان، موسسات و شرکت‌های خصوصی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم یادآور شد: شاخصه‌های ارزیابی در بخش خانواده؛ تعداد فرزندان، موفقیت علمی مادر و فرزندان، موفقیت فرهنگی و اجتماعی مادر و فرزندان، کنشگری تبلیغ اعضای خانواده در امر فرزندآوری، ازدواج به هنگام زوجین است.

عرب‌نژاد تصریح کرد: شاخصه‌های ارزیابی در بخش رسانه شامل؛ گسترده و اثر بخش بودن در سطح خبرگزاری، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، در بخش سازمان‌های مردم نهاد معیار آن مردمی، خلاق و شبکه ساز است، همچنین در بخش شرکت‌ها و موسسات خصوصی عمومیت ارائه خدمات، در بخش دستگاه‌های اجرایی عمومیت ارائه خدمات، تکلیف مداری خلاقیت و عملکرد فراتر از وظایف قانونی، و در بخش نخبگان تعداد تولیدات و اثرگذاری و جریان سازی است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ارسال آثار به دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۰۲۵۳۱۶۲۰۲۶۳ و۰۹۳۳۰۹۹۷۹۸۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی