Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهود کاظمی روز چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شرکت ارتباط مشترک شهر و تشریح چگونگی فعالیت‌های جاری درباره ساماندهی دکل های مخابراتی و ارائه چشم انداز مخابراتی شهر تهران توضیح داد: آمارهای جهانی نشان می‌دهد تعداد سایت‌های مخابراتی پایتخت کمتر از حد استاندارد جهانی است.

وی ادامه داد: با توجه به آمارهای اتحادیه بین المللی مخابرات(ITU) تعداد دکل‌های مخابراتی در حوزه ارتباطات سیار و سایت های رادیویی برای هر یکهزار نفر بالاتر از یک است و این آمار در شهر تهران عددی در حدود ۵۲ صدم است که نشان می‌دهد برای شهر تهران تعداد کل سایت تلفن همراه ۴ هزار و ۵۰۰ عدد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی تصریح کرد: ارتباط ثابت پهن باند نیز در هر یکصد نفر نزدیک به ۱۲ درصد جمعیت است و این دسترسی به فیبر نوری، مایکر، ویو، بی سیم و TDLT، تقسیم می‌شوند.  

وی با اشاره به احداث خیابان کامل در پایتخت گفت: خیابان کامل تاب آور خیابانی است که تردد کامل و ایمن در آن وجود دارد و در شرایط کنونی زیرساخت‌های ارتباطاتی لازم در خیابان‌ها وجود ندارد و اگر بخواهیم خیابان کامل را نیز به همین شکل احداث کنیم در بازه زمانی متفاوت دوباره باید حفاری‌هایی در آن انجام شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات مشترک شهر همچنین تصریح کرد: شهر تهران فاقد داکت‌های الکترونیکی است.

کاظمی در تشریح نهادهای ذی مدخل برای ساماندهی دکل‌ها و آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی گفت: نماینده شورای شهر تهران، ‌نماینده معاونت معماری و شهرسازی، نماینده معاونت خدمات شهری، نماینده معاونت برنامه ریزی از جمله افرادی هستند که در ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌ها ارتباطات رادیویی حضور دارند.

وی در تشریح نهادهای نظارتی خارج از شهرداری تهران افزود: سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت بهداشت، سازمان مقررات رادیویی و سازمان انرژی اتمی از جمله نهادهایی است که کار نظارت و عملکرد رادیویی شهر را به عهده دارند.

وی ادامه داد: در حوزه مخابرات بنگاه‌های فراوانی وجود دارد که این بنگاه‌ها به تعدادی از افراد خدماتی را ارائه می‌کنند اما همواره هستند کسانی که خدماتی را دریافت نمی‌کنند و در معرض خطر قرار دارند و فعالیت گروه‌ها برای آنها تبعاتی را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات مشترک شهر تأکید کرد:‌ فعالیت این گروه‌ها می‌تواند در حوزه سلامت شهروندان تأثیر داشته باشد.

کاظمی با اشاره به نقش شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری تهران با توجه به نقش ذاتی خود و به عنوان یک نهاد بی طرف که با رأی مردم روی کار است باید به عنوان یک نهاد مردمی کلیه منافع ذی نفعان را در نظر بگیرد تا حقوق افراد ضایع نشود و ما شرکت ارتباط مشترک شهر تلاش کردیم به این مهم دست یابیم.

برچسب‌ها شهرداری تهران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکل مخابراتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکل مخابراتی شهرداری تهران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکل مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید