Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:57:29 GMT

اولین پروژه مسکن ملی در کرمانشاه کلنگ‌زنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۵۵۰۰

اولین پروژه مسکن ملی در کرمانشاه کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سالاری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: افزایش نرخ عرضه و تقاضا سبب شده قیمت فروش مسکن در کشور و استان افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: در ۲ بخش تعاونی‌ها و سازندگان بخش خصوصی تحت عنوان بساز و بفروش ها با ۴۰۰ عضو حرکت‌های خوبی در بحث مسکن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره‌ای به پروژه ۷۰۰ واحدی چشمه سفید داشت و گفت: این پروژه که سال‌ها درگیر بحث آب و فاضلاب و هزینه زیرساختها بود امروز ۳۰۰ واحد از این پروژه در حال بهره برداری است.

سالاری خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰۰ واحد دیگر از این پروژه نیز با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تأمین اعتبار ۲ میلیارد تومانی طی ۳ تا ۴ ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه بیان داشت: اقتصاد و دارایی قرار است ۹۰ واحد مسکونی بین این دو احداث کند که با تغییر کاربری آنها نیز موافقت شده است که این کار می‌تواند تأمین اعتباری برای ۴۰۰ واحد باقی مانده در پی داشته باشد.

وی در ادامه اشاره‌ای به اختلافات نوع قیمت گذاری در پروژه واحدهای دالاهو و ماهیدشت داشت و گفت: با توجه به اینکه قطع سهم واحدهای دالاهو کمتر است مشکل خاصی در این زمینه نداریم اما برای پروژه ماهیدشت چون واحدها ویلایی هستند و قطع سهم زمین بیشتر است درخواست کاهش قیمت‌ها را دارند.

سالاری پیشرفت پروژه ماهیدشت را ۵۲ درصد اعلام کرد و افزود: ۲۰۸ واحد از پروژه کرند نیز با قیمت تمام شده ساختمان و زمین متری ۳۵۴ هزار تومان با کیفیت خوب آماده مزایده و واگذاری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای به مسکن مهر شهرداری کرمانشاه کرد و ادامه داد: این پروژه با ۱۱۲۰ واحد که سالهای سال به طول انجامیده در حال حاضر تمام کارهای تغییر کاربری آن صورت گرفته است.

وی افزود: از آنجا که بیشتر افراد آن از اقشار ضعیفی هستند قصد داریم لبه کار را تجاری کنیم که با آورده اعضا بتوانیم کار را پیش ببریم و در این زمینه ضروری است شهرداری مساعدت داشته باشد و با تخفیف در هزینه کاربری تسهیل گری کند.

سالاری همچنین به ۱۳۰۰ واحد نیمه کاره پروژه لشگر ۸۱ زرهی اشاره کرد و گفت: این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت دارد که تا پایان شهریور سال ۹۹ حدود ۸۰۰ واحد آن تحویل داده می‌شود و برای ۶۰۰ واحد باقیمانده تغییر کاربری بخشی از پروژه به تجاری ضروری است.

این مسئول با اشاره به پروژه ستارگان ماندگار این پروژه را پروژه‌ای خارج شده از مدار عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه بدون تأیید نظام مهندسی و بی برنامه شروع شد که در نهایت مجبور شدیم اسکلت آن‌را جمع کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر سپاه حضرت نبی‌اکرم (صب) استان برای ساخت یک پروژه فنی مسکن در آن منطقه اعلام آمادگی کرده و همچنین وزارت آموزش و پرورش نیز برای ساخت یک مدرسه موافقت کرده است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بیان داشت: تغییر کاربری برخی از قسمت‌های زمین و حمایت شهرداری برای راه اندازی این طرح اقدامی لازم و ضروری است.

سالاری در این جلسه ضمن اشاره به طرح مسکن ملی هم گفت: در این راستا قرار است طی فردا پنج شنبه ۲۶ دیماه با حضور امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش یک پروژه ۱۲۰۰ واحدی مسکن ملی ارتش کلنگ زنی شود.

کد خبر 4826343

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن امیر حیدری نیروی زمینی ارتش قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن