Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دفتر دادستانی اوکراین اعلام کرده که از ایران خواسته تا جعبه سیاه (ضبط‌کننده اطلاعات پرواز) هواپیمای بویینگ را به کی‌یف تحویل دهد. 

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، دادستانی کل اوکراین گفت: «دفتر دادستان کل و سرویس امنیتی اوکراین از مقامات جمهوری اسلامی ایران خواهان رسیدگی حقوقی انتقال جعبه سیاه به مجریان قانونی اوکراین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دفتر دادستانی اوکراین اعلام کرده که کی‌یف  هر اقدامی را برای اطمینان‌سازی از رمزگشایی جعبه سیاه و حفظ شواهد بررسی این حادثه انجام می‌دهد.

بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ماه یک فروند بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین  که از تهران عازم «کی‌یف» بود در نزدیکی تهران سقوط کرد و همه ۱۷۶ سرنشین آن شامل مسافران و خدمه پرواز جان باختند.

صبح روز شنبه، ستادکل نیروهای مسلح در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین، با صدور اطلاعیه ای، این حادثه را ناشی از خطای انسانی دانست و  اطمینان داد بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی نماید.

کد خبر 478418 برچسب‌ها هواپیما - بوئینگ سقوط هواپیما ایران و اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما بوئینگ سقوط هواپیما ایران و اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هر اندازه سرمایه گذاری "سیتی گروپ"، مالک منچسترسیتی، در خیرونا جواب داده و این تیم در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارد، در تروا شرایط برعکس است. تیمی که در رده هفدهم لیگ دو فرانسه قرار دارد و در خطر سقوط است. تروا که سال قبل به دسته دوم سقوط کرد، حالا در خطر سقوط به دسته سوم قرار دارد.

دیشب با تساوی 1-1 خانگی برابر والنسین این احتمال قوت گرفت. در دقایق پایانی این بازی خانگی، هواداران اشیا زیادی به زمین پرتاب کردند از جمله مواد آتش زا که باعث وقفه طولانی در بازی شد. عجیب اینکه بازیکنان نیز اشیا را به طرف سکوها برگشت دادند.

هواداران عصبانی با خشم فریاد می زدند: «مرسی سیتی.»

دیگر خبرها

  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است