Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:12:20 GMT

همراهی فرشته صدرعرفایی با مردم سیل‌زده سیستان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۵۷۳۲

همراهی فرشته صدرعرفایی با مردم سیل‌زده سیستان

‎فرشته صدر عرفایی که به واسطه بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد»، تجربه حضور در استان سیستان و بلوچستان را دارد، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر حاکمیت به مردمان سیل‌زده این استان تاکید کرد.

‎‎او با ابراز تاسف از کم‌توجهی به تعدادی از استان‌های کشور به ایسنا گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کردستان، خوزستان، بوشهر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.... بسیار محروم و مظلوم هستند. هرگز زیرساخت‌های لازم را در این استان‌ها ایجاد نکرده‌اید و متاسفانه این مناطق مدام یا دچار مشکلاتی مانند خشکسالی و ریز گرد می‌شوند یا طبیعت به آنان سخت می‌گیرد و بلایایی مانند سیل و زلزله بر سرشان می‌آید. در حالیکه باید امکانات و زیر ساخت‌های لازم وجود داشته باشد تا به هنگام بلایای طبیعی، این چنین دچار آسیب نشوند.

‎این بازیگر از مظلومیت استان‌های مرزنشین نیز یاد کرد و افزود: ساکنان مناطق مرزنشین جزو مظلوم‌ترین مردمان‌مان هستند؛ چه آنان که ناچار به کولبری می‌شوند و در این راه با انواع خطرها دست و پنجه نرم می‌کنند و چه آنان که مسایلی مانند خشکسالی و فقر، معیشت‌شان را متزلزل کرده و حال آنکه همه ما مردم ایرانیم و حق داریم از امکانات و منابع کشورمان به طور یکسان بهره‌مند شویم و بر مسئولان است که چنین شرایطی را در تمام ایران فراهم آورند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است