Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از یک منبع آگاه این موضوع را که در نشست سوریه-ترکیه در مسکو به هماهنگی احتمالی علیه حضور شبه‌نظامیان کرد در شمال سوریه پرداخته شده باشد، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، یک منبع آگاه آنچه خبرگزاری رویترز درباره نشست سوریه و ترکیه در مسکو منتشر کرده را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رویترز، در نشست یاد شده خاقان فیدان، رئیس آژانس اطلاعات ترکیه و همتای سوری او به بررسی آتش‌بس در ادلب و هماهنگی احتمالی علیه حضور شبه‌نظامیان کرد در شمال سوریه پرداختند.

همچنین رویترز به نقل از یک مسؤول ترکیه‌ای گزارش داد، در این مذاکرات درباره امکان اقدام مشترک سوریه و ترکیه علیه یگان‌های مدافع خلق کرد در شرق رودخانه فرات گفتگو شد و مذاکرات در این نشست منحصر به عقب‌نشینی ترکیه از تمامی اراضی سوریه بود.

اما بر اساس گزارش سانا، در نشست سه‌جانبه سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو بر درخواست دمشق از آنکارا برای حفظ حاکمیت، استقلال، تمامیت و وحدت سوریه و نیز پایبندی کامل به عقب‌نشینی فوری و کامل از تمامی اراضی سوریه تمرکز شد.

همچنین سوریه در این نشست تاکید کرد: دمشق مصمم است به نبرد با تروریسم و آزادسازی تمامی منطقه ادلب ادامه دهد و آنکارا باید به تعهدات خود در توافقنامه سوچی به ویژه مسایل مربوط به پاکسازی ادلب از تروریست‌ها و سلاح‌های سنگین و نیز بازگشایی مسیرهای حلب-لاذقیه و حلب-حماه پایبند باشد.

نشست روز دوشنبه سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو به منزله اولین رایزنی رسمی دو طرف دمشق و آنکارا در طول چند سال گذشته بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه

برخی منابع از وقوع انفجار در حومه شهر دمشق خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی منابع از وقوع انفجار ناشی از حمله هوایی رژیم اسرائیل در حومه شهر دمشق خبر می دهند.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرده است که این رژیم موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان اشغالی شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرده و در پاسخ به این حمله ادعایی، مناطقی در حومه دمشق و استان القنیطره را هدف قرار داده است.

به گفته منابع و رسانه‌های سوری، شماری در این حمله رژیم اسرائیل زخمی شده و این حمله تلفاتی نداشته است.

الجزیره به نقل از این منابع گزارش داد که هدف، ساختمانی در جنوب پایتخت سوریه بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص