Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد موسایی رئیس هیأت کشتی استان فارس در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پنج شنبه و جمعه هفته آینده میزبان رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شیراز هستیم و روند کارها به شکل مناسبی پیگیری شده و آماده میزبانی از این مسابقات هستیم.

وی تصریح کرد: جلسه‌ای در مورد برگزاری این مسابقات در استانداری برگزار شد و دستور همکاری نهادهای ذیربط از جمله شهرداری داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت کشتی استان فارس ادامه داد: ضمن اینکه اداره ورزش و جوانان استان نیز در امر برگزاری این مسابقات مساعدت‌های لازم را با ما خواهد داشت.

موسایی در مورد محل برگزاری این مسابقات تصریح کرد: این رقابت‌ها در سالن شهید دستغیب شیراز با ظرفیت تقریبی 3 هزار نفر برگزار خواهد شد و تماشای مسابقات برای عموم مردم رایگان می‌باشد.

وی در مورد محل اسکان تیم‌ها گفت: هتل‌های پنج ستاره را برای کشتی گیران و عوامل درنظر گرفته‌ایم و با توجه به امکانات شهر شیراز، پذیرایی مناسب از شرکت کنندگان در جام تختی انجام خواهد شد. ضمن اینکه اگر فرصت شود، کشتی گیران از مکان‌های تاریخی و فرهنگی شیراز نیز بازدید خواهند کرد.

رئیس هیأت کشتی استان فارس با اشاره به پخش مستقیم صبح و بعد از ظهر این مسابقات از شبکه استانی فارس تصریح کرد: از مسئولان صدا و سیمای استان به دلیل حمایت ویژه از ورزش کشتی تشکر می‌کنم. قرار است مسابقات صبح و عصر از شبکه استانی و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه از شبکه سه سیما به صورت مستقیم برای علاقمندان به کشتی پخش شود.

موسایی در مورد شرایط کشتی در استان فارس اظهار داشت: رشته کشتی به خصوص کشتی فرنگی در استان فارس بسیار مورد علاقه است و ما قهرمانان خوبی در این رشته داریم که امید نوروزی قهرمان المپیک و جهان بعنوان تنها ورزشکار جنوب کشور محسوب می‌شود که مدال طلای المپیک را در کارنامه قهرمانی خود دارد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های جام تختی نیز محمدرضا گرایی، میثم دلخانی و محمدرضا رستمی از نفرات مطرح ما هستند که به روی تشک خواهند رفت.

رئیس هیأت کشتی استان فارس گفت: قرار است در جریان این رقابت‌ها بازوبند پهلوانی استان طی مراسمی به امید نوروزی اهداء شود.

موسایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شیراز بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و امیدوارم میزبان خوبی برای چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در این شهر باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ایران محمد موسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

 اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی

۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند

۷۲ کیلوگرم: ۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور

۸۲ کیلوگرم: ۱- اشکان سعادتی فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی

۹۷ کیلوگرم: ۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند