Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@13:24:28 GMT

حسنوند و تاجگردون تایید صلاحیت شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۶۶۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با فارس ضمن تایید این خبر گفت که ما در بحث تایید صلاحیت‌ها تابع قانون هستیم و هر موردی که به ما ابلاغ می‌شد را می‌پذیرفتیم.؛ اکنون هم تایید صلاحیت بنده و آقای تاجگردون طی نامه‌ای به ما اطلاع داده شده است.

نظر هیات‌های نظارت استانی شورای نگهبان درباره تایید، عدم تایید و یا عدم احراز صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از (شنبه) هفته جاری از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام شورای نگهبان، پس از اعلام مرحله اول از نتایج بررسی صلاحیت‌ها که در هیأت‌های نظارت استانی و هیأت‌ نظارت مرکزی صورت گرفته، داوطلبانی که به رأی هیأت‌های نظارت استانی و مرکزی شکایت دارند می‌توانند به مدت پنج روز از یک شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ شکایت خود را همراه با مستندات و مدارکی که اثبات کننده شرایط نمایندگی در آنان باشد به محلی که هیأت‌های نظارت استانی در استان‌ها اعلام کرده اند و به ورزشگاه جهان پهلوان تختی در تهران اعلام کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رد صلاحیت تاجگردون نماینده گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش