Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@21:43:29 GMT

گرامیداشت شهدای سانحه هوایی در اراک

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۶۷۰۹

گرامیداشت شهدای سانحه هوایی در اراک

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه هفتگی هیئت مکتب‌الزهرا(س) اراک، امشب، 25 دی‌ماه به یاد شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه هفتگی محفل انس با قرآن کریم هیئت مکتب‌الزهرا(س) اراک، امشب، 25 دی‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا به یاد شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که در مسجد الزهرا(س) برگزار می‌شود با قرائت زیارت عاشورا با نوای سجادی و مدیحه‌سرایی جواد رفیعی و ابوذر رستگار همراه است.
همچنین به همین مناسب مراسم یادبودی با سخنرانی حجت‌الاسلام اخلاقی و مدیحه‌سرایی ولی‌الله ملکی و علیرضا مختار، امشب، 25 دی‌ماه، ساعت 20 در مهدیه منتظران ظهور اراک واقع در میدان ورزش و مردم، جنب هتل مدرس سابق برگزار می‌شود.
حسینیه اصحاب‌المهدی(عج) نیز به مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی امشب، ساعت 20 مراسم عزاداری برگزار می‌کند.
در این مراسم حجت‌الاسلام ابوالقاسم خلج سخنرانی می‌کند و در ادامه شایان‌پور به تحلیل مسائل سیاسی می‌پردازد. همچنین مدیحه سرایی عباس امیری و سجاد مقدسی از دیگر برنامه این مراسم است.
یادآور می‌شود، حسینیه اصحاب‌المهدی(عج) اراک در شهرک معلم، خیابان بشارت، کوچه بشارت 10 واقع است.
اعظم عیوضی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گرامیداشت شهدای سانحه هوایی اراک محفل انس با قرآن شهادت حضرت فاطمه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان