Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه باید راهیان نور دومی راه‌اندازی شود گفت: امروز مزار حاج قاسم در گلزار شهدای شهر کرمان شاهد حضور زائرانی از سراسر کشور است. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور در سطوح مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی اقدام بسیار ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع نمقدس باید در بین نسل جوان نهادینه شود گفت: آمادگی هر گونه همکاری برای بحث راه‌اندازی راهیان نور در استان کرمان هستیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و ما به وظیفه خود عمل خواهیم کرد افزود: پیشنهاد می‌شود که راه، روش و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جوانان و جامعه معرفی شود.

کرمان| نخستین فیلم از آماده‌سازی آرامگاه ابدی شهید حاج‌قاسم سلیمانیگلزار شهدای کرمان در شبی که گذشت + فیلمحال و هوای گلزار شهدای کرمان قبل از حضور سردار از دریچه دوربینگلزار شهدای کرمان بی‌تاب حضور سردار / مردم این روزها آرام و قرار ندارند + عکس

وی با عنوان اینکه پیشنهاد می‌شود راهیان نور دومی در کرمان برای زیارت مزار حاج قاسم راه‌اندازی شود گفت: در خواست‌های زیادی از سراسر کشور برای زیارت مزار سردار سلیمانی در کرمان وجود دارد و ما آمادگی پذیرای آحاد مردم از سراسر کشور برای حضور در کرمان و آشنایی با سیره حاج قاسم را داریم.

فدائی با اشاره به اینکه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت بی‌نظیر است که ابعاد شخصیتی زیادی دارد و باید این مجاهد الی الله به جوانان ما معرفی شود افزود: حضور جوانان از سایر نقاط کشور برای حضور در آرامگاه حاج قاسم سلیمانی می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه زیارت شهدا و حضور در گلزار شهدای کرمان می‌تواند باعث تحول درونی در جامعه شود گفت: امروز مزار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان شاهد حضور زائرانی از سراسر کشور است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟