Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری نمایشگاه زن، حجاب و عفاف و برپایی بازارچه خوداشتغا‌لزایی زنان از جمله برنامه‌های مهم و پیشنهادی ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در دهه فجر است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، پریسا علیلو، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، روز گذشته، ۲۴ دی‌ماه، در نخستین جلسه کارگروه زنان و خانواده ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اولین جلسه ستاد بزرگداشت مقام والای زن و روز مادر در استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایامی است که مردان و زنان در کنار همدیگر حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کرده و موجب به ثمر رسیدن خون شهدای راه آزادی با پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای همیشه باید یاد و خاطره دلاوری‌ها و ایثارگری‌های مردم ایران در این ایام گرامی داشته و به نسل بعدی منتقل شود، افزود: زنان ایرانی اسلامی همیشه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دوشادوش مردان در عرصه‌های مختلف حضور داشته و همواره حامی جمهوری اسلامی بودند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف کارگروه زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر تصریح کرد: در این کارگروه هدف فراهم کردن زمینه‌ها و شرایط لازم برای حضور و مشارکت بانوان در مراسمات دهه فجر و جش بزرگ انقلاب است.

وی تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان، تشویق و ترغیب زنان به منظور نقش‌آفرینی خودجوش در مسائل اجتماعی و سازندگی کشور و بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری بانوان در راستای ایجاد نشاط در جامعه از جمله دیگر اهداف این ستاد برشمرد.

علیلو با اشاره به برخی برنامه‌های پیشنهادی و مهم ستاد بزرگداشت دهه‌فجر بیان کرد: برپایی بازارچه خوداشتغا‌لزایی زنان، تجلیل از مادران شهدا، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، برگزاری همایش دختران امروز، زنان و مادران فردا، تجلیل از مادران بی‌سرپرست و دارای فرزندان موفق و برگزاری نمایشگاه زن، حجاب و عفاف از جمله این برنامه‌ها است.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا آذربایجان غربی نمایشگاه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان